شناسایی ۴ فرد مبتلا به سویه امیکرون در آذربایجان‌شرقی
شناسایی ۴ فرد مبتلا به سویه امیکرون در آذربایجان‌شرقی

به گزارش قلم پرس، دکتر عباسعلی درستی در گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: موارد بستری بیماران کرونایی موجود استان در حال کاهش بوده و به زیر ۳۰۰ نفر رسیده است و موارد جدید مبتلایان روزانه نیز زیر ۱۰۰ نفر است. وی با تاکید بر این‌که هنوز تعداد فوتی‌های کرونایی استان به صفر نرسیده و روزانه پنج تا […]

به گزارش قلم پرس، دکتر عباسعلی درستی در گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: موارد بستری بیماران کرونایی موجود استان در حال کاهش بوده و به زیر ۳۰۰ نفر رسیده است و موارد جدید مبتلایان روزانه نیز زیر ۱۰۰ نفر است.

وی با تاکید بر این‌که هنوز تعداد فوتی‌های کرونایی استان به صفر نرسیده و روزانه پنج تا شش مورد ناشی از ابتلا به کرونا، فوت می‌کنند،  ادامه داد: واکسیناسیون روند مطلوبی را در استان دارد اما هنوز هم تعداد کثیری از افراد، دز دوم و سوم خود را دریافته نکرده‌اند در حالی که دریافت دز سوم برای کنترل بیماری بسیاری مهم است.

درستی با اشاره به شناسایی موارد جدید امیکرون در استان، خاطرنشان کرد: اگر مواظب نباشیم، ازدحام‌ها افزایش یابد، واکسیناسیون تکمیل نشود و پروتکل‌های بهداشتی نیز به خوبی رعایت نشوند، ویروس کرونای جدید به سرعت در سطح استان گسترش می‌یابد.