شرکت واحداتوبوسرانی تبریز آماده سرویس دهی به تماشاگران دیدار تراکتورسازی – پرسپولیس
شرکت واحداتوبوسرانی تبریز آماده سرویس دهی به تماشاگران دیدار تراکتورسازی – پرسپولیس
دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس در حالی فردا به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود که هواداران برای عزیمت به این ورزشگاه می توانند از اتوبوس های شرکت واحد استفاده کنند.

به گزارش قلم پرس، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در واپسین هفته های لیگ برتر فوتبال کشور، همانند بازی های خانگی قبلی تیم تراکتورسازی به هواداران این تیم سرویس دهی می کند تا این سرمایه های ارزشمند فوتبال تبریز با وسیله حمل و نقل عمومی به ورزشگاه رفته و مشکلی از بابت تردد نداشته باشند.

بر این اساس، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، از طریق مبادی میدان ستارخان، میدان جهاد، چهارراه عباسی، ضلع شرقی پایانه محققی (سه راه امین) و چهارراه طالقانی با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت، نسبت به انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) اقدام می کند.

این مبادی حرکتی اتوبوس ها از طریق دوربین های مرکز هوشمند شرکت واحد در حال کنترل بوده که به محض آغاز حضور هواداران در ایستگاه های تعیین شده، فعالیت اتوبوس ها آغاز می شود .

دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس از چارچوب بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس از ساعت ۱۷ فردا چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.