شروع طوفانی تکواندو آذربایجان‌شرقی در سال جدید
شروع طوفانی تکواندو آذربایجان‌شرقی در سال جدید

رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی گفت: کسب ۹ مدال در مسابقات نوجوانان توسط تکواندوکاران آذربایجان شرقی بی سابقه بود. جعفر رنجبرپور در گفت وگو با خبرنگارانبا تمجید از عملکرد تکواندوکاران نوجوانان استان در مسابقات قهرمانی آزاد کشور گفت: سال ۱۴۰۲ سالی پربار برای تکواندو آذربایجان شرقی خواهد بود و ثمره زحمات مربیان استان در این […]



رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی گفت: کسب ۹ مدال در مسابقات نوجوانان توسط تکواندوکاران آذربایجان شرقی بی سابقه بود.

جعفر رنجبرپور در گفت وگو با خبرنگارانبا تمجید از عملکرد تکواندوکاران نوجوانان استان در مسابقات قهرمانی آزاد کشور گفت: سال ۱۴۰۲ سالی پربار برای تکواندو آذربایجان شرقی خواهد بود و ثمره زحمات مربیان استان در این سال به بار خواهد نشست.

وی گفت: در همین اولین مسابقات کشور کسب ۹ مدال توسط تکواندوکاران نوجوانان استان نوید روزهای طلایی را داده و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: تقریبا یک سوم مدال های طلا رده پسران به تکواندوکاران استان تعلق گرفت و نشان می دهد پشتوانه سازی برای تکواندو استان به خوبی صورت گرفته و جا دارد از مربیان تکواندو استان تشکر نمایم.

وی افزود: عملکرد دختران تکواندو کار استان همیشه در سایه درخشش پسران بود اما در مسابقات اخیر از نظر  تعداد مدال های کسب شده تقریبا گروه پسران و دختران برابر بوده و این نشان می دهد که تکواندو دختران آذربایجان شرقی پیشرفت محسوسی داشته و بزودی این نسل در رده‌های تیم ملی هم حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷