شروع تمرینات تیم تراکتور
شروع تمرینات تیم تراکتور

به گزارش قلم پرس از تبریز، شاگردان خطیبی پس از بازگشت از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و گذراندن سه روز استراحت، تمرینات خود را از امروز (سه‌شنبه) استارت زدند. قبل از شروع این جلسه تمرینی، رسول خطیبی طی اظهاراتی در جمع اعضای تیم، با تشکر مجدد از بابت تلاش بازیکنان، کادرفنی و عوامل […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، شاگردان خطیبی پس از بازگشت از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و گذراندن سه روز استراحت، تمرینات خود را از امروز (سه‌شنبه) استارت زدند.

قبل از شروع این جلسه تمرینی، رسول خطیبی طی اظهاراتی در جمع اعضای تیم، با تشکر مجدد از بابت تلاش بازیکنان، کادرفنی و عوامل اجرایی تیم در صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، بیان داشت: مالک، هیات مدیره و هواداران تیم قدردان شما هستیم و باید با توان بیشتر در ادامه مسابقات لیگ‌برتر به میدان برویم.

خطیبی در ادامه افزود: خوشحالی صعود در لیگ قهرمانان آسیا تمام شد و از امروز برای کسب نتایج خوب در مسابقات لیگ‌برتر و جام حذفی تلاش خواهیم کرد.

یادآور می‌شود، تیم فوتبال تراکتور در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، یکشنبه ۱۹ اردیبهشت در تهران به مصاف پیکان می‌رود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷