شجاع: تراکتور شخصیت و ظرفیت قهرمانی دارد
شجاع: تراکتور شخصیت و ظرفیت قهرمانی دارد

[ad_1] کاپیتان تراکتور گفت: طبق گفته مالک محترم باشگاه، به همدلی و پشت هم بودن نیاز داریم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، «شجاع خلیل‌زاده» در ضیافت شام مشترک مالک باشگاه با اعضای تیم، اظهار داشت: من هم همچون آقای زنوزی معتقدم تراکتور امسال بهترین تیم تاریخ لیگ برتر است؛ البته می‌توانیم در یک یا ۲ […]

[ad_1]


کاپیتان تراکتور گفت: طبق گفته مالک محترم باشگاه، به همدلی و پشت هم بودن نیاز داریم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، «شجاع خلیل‌زاده» در ضیافت شام مشترک مالک باشگاه با اعضای تیم، اظهار داشت: من هم همچون آقای زنوزی معتقدم تراکتور امسال بهترین تیم تاریخ لیگ برتر است؛ البته می‌توانیم در یک یا ۲ پست تقویت شویم.

وی با بیان اینکه تمامی بازیکنان تراکتور ستاره هستند، توضیح داد: تک تک بازیکنان ما کیفیت بالایی دارند و مدعی حضور در تیم ملی هستیم. کادر فنی با دانش و بازیکنان بسیار خوبی داریم و همچون گفته مالک محترم باشگاه، به همدلی و پشت هم بودن نیاز داریم.

خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: ما شخصیت و ظرفیت قهرمانی داریم و مطمئن باشید با افزایش هماهنگی بین اعضای تیم، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی در پایان تأکید کرد: تمام تلاشمان را برای خوشحالی هواداران انجام خواهیم داد و مطمئن باشید بیش از آنچه که در توان داریم را در زمین مسابقه به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


[ad_2]