شایعه تعطیلی مدارس تهران  در ۸ اسفند برای کاهش مشارکت مردم است
شایعه تعطیلی مدارس تهران  در ۸ اسفند برای کاهش مشارکت مردم است

معاون سیاسی استاندار تهران گفت: برخی با شیطنت تلاش کردند تا این موضوع را مطرح کنند که تمامی مدارس تهران فردای انتخابات تعطیل است تا با این کار سطح مشارکت در تهران را تقلیل دهند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایلنا، شهاب‌الدین چاووشی ، با اشاره به موضوع تعطیلی مدارس عنوان کرد […]

معاون سیاسی استاندار تهران گفت: برخی با شیطنت تلاش کردند تا این موضوع را مطرح کنند که تمامی مدارس تهران فردای انتخابات تعطیل است تا با این کار سطح مشارکت در تهران را تقلیل دهند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایلنا، شهاب‌الدین چاووشی ، با اشاره به موضوع تعطیلی مدارس عنوان کرد «مدارس تهران به هیچ عنوان تعطیل نیست برخی با شیطنت تلاش کردند تا این موضوع را مطرح کنند که تمامی مدارس تهران فردای انتخابات تعطیل است تا با این کار سطح مشارکت در تهران را تقلیل دهند.

او افزود: ممکن است در برخی از مدارس فردای انتخابات هم شمارش آرا ادامه داشته باشد اما تلاش می‌شود شمارش آرا در یک مکان مشخص در آن مدرسه صورت گیرد و خللی در کار آن مدارس ایجاد نشود.

به گزارش ایلنا، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران هم اعلام کرد: هیچ کدام از مقاطع تحصیلی مدارس استان تهران در روز شنبه ۸ اسفندماه (یک روز پس از برگزاری انتخابات) تعطیل نیست.

بر این اساس اخبار مربوط به تعطیلی مدارس استان تهران در روز ۸ اسفندماه تکذیب می‌شود.