شاگردان آلکنو بازی برده را در سوپر لیگ روسیه واگذار کردند
شاگردان آلکنو بازی برده را در سوپر لیگ روسیه واگذار کردند

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی (Final Six) والیبال سوپر لیگ روسیه برگزار شد که در مهمترین دیدارها، زنیت کازان به مصاف لوکوموتیو رفت. تیم زنیت در حالی که با نتیجه دو بر صفر از حریف پیش بود، کامبک خورد و بازی برده را با نتیجه ۳ بر ۲ به حریف واگذار کرد. پنج ست این دیدار […]

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی (Final Six) والیبال سوپر لیگ روسیه برگزار شد که در مهمترین دیدارها، زنیت کازان به مصاف لوکوموتیو رفت.

تیم زنیت در حالی که با نتیجه دو بر صفر از حریف پیش بود، کامبک خورد و بازی برده را با نتیجه ۳ بر ۲ به حریف واگذار کرد. پنج ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳، ۲۲ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۹ و ۱۳ بر ۱۵ به سود لوکوموتیو به پایان رسید.

در این رقابت لوبوریچ ۳۴ امتیاز به دست آورد و میخائیلوف هم ۲۷ امتیاز برای تیمش کسب کرد.

سرمربی جدید والیبال ایران اکنون هدایت تیم زنیت کازان در روسیه را برعهده دارد. شاگردان آلکو که در گروه B این رقابت‌ها قرار دارند با این شکست کار سختی را برای صعود خواهند داشت.

زنیت اکنون یک امیتازی است و باید فردا به مصاف دیگر حریف گروه B یعنی کوزباس برود.

لازم به ذکر است که رقابت‌های مرحله ۶ تیم نهایی لیگ برتر روسیه از امروز آغاز شده است که شش تیم راه یافته در دو گروه A و B با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت. در گروه A این رقابت‌ها دینامو موسکو، زنیت سنپترزبورگ و فاکل قرار دارد. همچنین در گروه B این رقابت‌ها، تیم‌های کوزباس، زنیت کازان و لوکوموتیو برای صعود به مرحله بعد با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام