شادمانی تبریز به حرمت میلاد قدسی حضرت قائم (عج)
شادمانی تبریز به حرمت میلاد قدسی حضرت قائم (عج)

به گزارش قلم پرس، حسین باهر معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: این مجموعه به مناسبت میلاد حضرت قائم (عج) با همکاری مدیریت های فرهنگی مناطق و نیز، اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، برنامه های متنوعی را تدارک دیده است تا بدین […]

به گزارش قلم پرس، حسین باهر معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: این مجموعه به مناسبت میلاد حضرت قائم (عج) با همکاری مدیریت های فرهنگی مناطق و نیز، اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، برنامه های متنوعی را تدارک دیده است تا بدین واسطه ارادت ورزی خود را به ساحت قدسی امام زمان (عج) نشان دهد.

وی افزود: جشن بزرگ طلوع، به مناسبت فرخنده میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار می شود.

باهر خاطر نشان کرد: این جشن روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه بعد از اذان مغرب و عشا در بوستان ائل گلی تبریز با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی دنبال می شود.

وی افزود: همچنین چلچراغ آسمان، با نورافشانی آسمان تبریز به یمن میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود در چهار نقطه از شهر تبریز در محلات مختلف تبریز انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری سازمان ادامه داد: پیاده راه ولیعصر، ائل گلی، کوی دانشگاه روبروی مسجد رسول الله و میدان ساعت محل اجرای این نورافشانی ها خواهد بود و شامگاه پنجشنبه ۲۶ اسفندماه این مراسم برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز همچنین از برگزاری مسابقه نقاشی “منتظران بهار” به عنوان یکی دیگر از برنامه های این حوزه یادکرد و افزود: نقاشی کودکان از مفاهیم مشترک انتظار و نوروز موضوع محوری این مسابقه است که می تواند زمینه خلق اثار ماندگار نقاشی باشد.

وی افزود: افراد علاقمند به شرکت در این مسابقه می توانند تا ۱۴ فرودین ۱۴۰۱ آثار خود را به نشانی تلگرامی @farhangtbz_admin، با شرایط اعلام شده در فراخوان ارسال نمایند.

باهر با دعوت از عموم شهروندان برای حضور در این جشن ها و برنامه های فرهنگی، از آنها خواست تا در این رویدادها  همکار سازمان و خادمین فرهنگی خود در شهر باشند.