سیدحسن نصرالله: حزب‌الله قوی‌تر از ارتش اسرائیل است
سیدحسن نصرالله: حزب‌الله قوی‌تر از ارتش اسرائیل است

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت دوازدهمین سالگرد پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی گفت: ما امروز اطمینان بیشتری نسبت به تحقق وعده پیروزی داریم. به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، سیدحسن نصرالله،‌ دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به مداخلات خارجی در منطقه، گفت، امروز منطقه وارد جنگ‌هایی شده که هدف نهایی […]

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت دوازدهمین سالگرد پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی گفت: ما امروز اطمینان بیشتری نسبت به تحقق وعده پیروزی داریم.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، سیدحسن نصرالله،‌ دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به مداخلات خارجی در منطقه، گفت، امروز منطقه وارد جنگ‌هایی شده که هدف نهایی آن در راستای تثبیت و تحکیم اسرائیل است.

سیدحسن نصرالله تصریح کرد: حزب‌الله و مقاومت لبنان قوی‌تر از ارتش اسرائیل است.

وی تأکید کرد: شکست محور سعودی در منطقه باعث ناکام ماندن «توافق قرن» شد.

سیدحسن نصرالله پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه را به ملت لبنان و نیروهای حزب الله تبریک گفت و افزود: ما امروز اطمینان بیشتری نسبت به تحقق وعده پیروزی داریم.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: از همه کسانی که در لبنان و جهان عربی و اسلامی به ما کمک کردند و به ویژه از سوریه و ایران به علت حمایت تاریخی آنها از ما تشکر می‌کنیم. ما سالروز پیروزی بر دشمن صهیونیست در اوت ۲۰۰۶ را جشن می‌گیریم؛ همچنان که سالروز پیروزی بر تروریسم را چند روز دیگر در شهر الهرمل جشن خواهیم گرفت.

وی افزود: همان‌طور که در جنگ ژوئیه پیروز شدیم، به زودی در جنگ علیه محور منطقه هم پیروز خواهیم شد و به زودی این پیروزی را نیز جشن خواهیم گرفت.