سیاست قوه قضائیه فراهم کردن همه ظرفیتها برای سرمایه گذار در بخشهای مختلف کشور است
سیاست قوه قضائیه فراهم کردن همه ظرفیتها برای سرمایه گذار در بخشهای مختلف کشور است
معاون اول قوه قضائيه گفت: سياست جمهوري اسلامی ايران همچنين قوه قضائيه فراهم کردن همه ظرفيتها برای سرمايه گذار در بخشهای مختلف کشور است تا توليد کنندگان با خيال آسوده و در آرامش به فعاليت خود ادامه بدهند.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط معاونت عمومی قوه قضائیه معاون اول قوه قضائیه که به همراه رئیس این قوه به استان یزد سفر کرده است در دادگستری شهرستان یزد حاضر شد و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات حقوقی مردم پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق در پایان دیدار مردمی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما بررسی مشکلات حقوقی مردم را مهمترین هدف سفر رئیس قوه قضائیه و هیات همراه به استان یزد عنوان کرد.

وی افزود : در این دیدارها چالشها و موانعی که برای برخی سرمایه گذاران ایجاد شده بررسی و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر شد .

معاون اول قوه قضائیه به مشکل یک یزدی مقیم آمریکا برای سرمایه گذاری در یزد اشاره کرد و گفت : تلاش می کنیم تا با همه ظرفیت های قانونی مشکلات موجود در این پرونده را حل کنیم تا زمینه سرمایه گذاری فراهم شود.
رسیدگی به این موضوع را می توان از برکات این سفر دانست.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران همچنین قوه قضائیه فراهم کردن همه ظرفیتها برای سرمایه گذار در بخشهای مختلف کشور است تا تولید کنندگان با خیال آسوده و در آرامش به فعالیت خود ادامه بدهند.

انتهای پیام/