سومین قسمت برنامه «عشق سفر» با موضوع معرفی ظرفیت‌های گردشگری تبریز امروز از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود
سومین قسمت برنامه «عشق سفر» با موضوع معرفی ظرفیت‌های گردشگری تبریز امروز از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود

سومین قسمت از برنامه «عشق سفر» با همکاری اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری تبریز امروز از آنتن شبکه ۳ سیما پخش می شود. به گزارش قلم پرس، برنامه عشق سفر یکی از برنامه‌های پر مخاطب شبکه سوم سیما است که با هدف معرفی مقاصد […]

سومین قسمت از برنامه «عشق سفر» با همکاری اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری تبریز امروز از آنتن شبکه ۳ سیما پخش می شود.

به گزارش قلم پرس، برنامه عشق سفر یکی از برنامه‌های پر مخاطب شبکه سوم سیما است که با هدف معرفی مقاصد گردشگری کشور به روی آنتن می‌رود.

در این برنامه که با اجرای امیرحسین صدیق به روی آنتن می‌رود، آیتم‌های مختلفی از شهر تبریز و ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی این شهر پخش می‌شود.

از جمله این آیتم ها می توان به معرفی اماکن مختلف سطح تبریز همچون دانشکده معماری، مسجد کبود، موزه قاجار و مقبره الشعرا اشاره کرد.

بخش دیگری از این برنامه مربوط به آیتم معرفی سوغات و خوراکی های شهر تبریز است که از آن جمله حضور در کارگاه شیرینی پزی، معرفی آجیل ، آموزش پخت کوفته تبریزی است.

دوچرخه سواری در فضای شهری، وله شهر تبریز و نمایشگاه بین المللی و حضور در موزه فرش و گفتگو با ایرج شهین باهر شهردار تبریز از دیگر بخش های این قسمت از برنامه عشق سفر خواهد بود.

بخش پایانی این برنامه نیز مربوط به حضور در ترمینال تبریز است.

برنامه «عشق سفر» امروز چهارشنبه، ساعت ۱۵:۴۰ به روی آنتن می‌رود.