سولدو: بهتر از فجر بودیم/ کیفیت چمن در سطح لیگ برتر نبود
سولدو: بهتر از فجر بودیم/ کیفیت چمن در سطح لیگ برتر نبود

به گزارش قلم پرس از تبریز، «زونیمیر سولدو» در نشست خبری بعد بازی با فجر سپاسی شیراز، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی مهمی برای هر دو تیم است. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم که به گل نرسیدیم. وی افزود: حدود ۱۵ دقیقه از نیمه دوم، فجر بازی بهتری انجام داد. بازیکنان […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، «زونیمیر سولدو» در نشست خبری بعد بازی با فجر سپاسی شیراز، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی مهمی برای هر دو تیم است. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم که به گل نرسیدیم.

وی افزود: حدود ۱۵ دقیقه از نیمه دوم، فجر بازی بهتری انجام داد. بازیکنان ما برای دقایقی افت‌ کردند که رقیب به گل رسید. در ادامه بازی در اختیار ما بود و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. تیم ما در مجموع نسبت به فجر، برتری داشت و می‌توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

سولدو در خصوص استرس بازیکنانش، بیان کرد: واقعا شرایط زمین برای هر دو تیم سخت بود. این زمین در سطح بازی لیگ برتر نیست و به هر نحوی که شده، کیفیت آن باید ارتقا یابد. چند بازیکن جوان تراکتور به تازگی در لیگ برتر بازی می‌کنند و کمی استرس دارند، من در مجموع از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان جدا شده از تراکتور باکیفیت بودند و جایگزین‌های مناسبی جذب نشده‌اند. مشکل اصلی تراکتور نبود بدنسازی و کارگروهی در ابتدای فصل است. زمانی که کار را با تراکتور آغاز کردم، این تیم مشکلات زیادی داشت و فشردگی لیگ امسال نیز فرصتی برای تمرینات بیشتر به ما نداده است. تمام تلاشم را انجام دادم تا تیم به شرایط خوبی برسد؛ هر چند تعدادی بازیکن جوان و کم تجربه دارم. تلاش می‌کنیم با تقویت تیم در نیم فصل به سطح خوبی برسیم. یک شبه نمی‌توان تیم را ساخت و به زمان نیاز دارم.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: تمام تلاشم پیشرفت تراکتور است. ما مقابل پرسپولیس هم بازی خوبی انجام دادیم و مستحق شکست نبودیم، بازی امروز هم خوب بودیم. تلاش می‌کنم تیم روند بهتری پیدا کند و امسال فصل سختی را پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷