سورنا ستاری: تبریز همچنان درخشان در حوزه دانش‌بنیان  است
سورنا ستاری: تبریز همچنان درخشان در حوزه دانش‌بنیان  است

[ad_1] معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از شهردار تبریز و مجموعه مدیریت شهری به سبب اهتمام برای راه اندازی کارخانه نوآوری قدردانی کرد و گفت: تبریز همچون گذشته در حوزه دانش بنیان درخشان عمل کند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سورنا ستاری ظهر امروز در حاشیه  آیین انعقاد تفاهم نامه کارخانه نوآوری شهرداری تبریز […]

[ad_1]


معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از شهردار تبریز و مجموعه مدیریت شهری به سبب اهتمام برای راه اندازی کارخانه نوآوری قدردانی کرد و گفت: تبریز همچون گذشته در حوزه دانش بنیان درخشان عمل کند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سورنا ستاری ظهر امروز در حاشیه  آیین انعقاد تفاهم نامه کارخانه نوآوری شهرداری تبریز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از انتخاب و رویکرد شهردار تبریز برای تاسیس کارخانه نوآوری قدردانی و تشکر می کنم چرا که این اقدام باعث سنگین شدن مسئولیت و وظیفه ما در معاونت علمی و فناوری است.

ستاری خاطرنشان کرد: در مسیر راه اندازی کارخانه نوآوری شهرداری تبریز نیز قول می‌دهیم هر گونه کمکی از دست ما در معاونت علمی و فناوری بر بیاید انجام دهیم.

وی افزود: امیدوارم تبریز مثل گذشته در حوزه دانش بنیان پویا و درخشان عمل کند.

تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری شهرداری تبریز ظهر امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، سردار عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی، روح الله متفکرآزاد نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مسئولان و مدیران برگزار شد.

انتهای پیام/ی


[ad_2]