سهمیه بافت‌های فرسوده و حاشیه‌نشینی تبیین و تعریف شود
سهمیه بافت‌های فرسوده و حاشیه‌نشینی تبیین و تعریف شود

[ad_1] رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ۲۳ میلیون نفر از مردم ما در کشور در مناطق بدمسکن و حاشیه‌ای زندگی می‌کنند از این رو ضروری است سهمیه بافت‌های فرسوده و حاشیه‌نشینی تبیین و تعریف شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، فریدون بابایی‌اقدم  اظهار کرد: اخیرا مصاحبه‌ای از وزیر راه و شهرسازی […]

[ad_1]


رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ۲۳ میلیون نفر از مردم ما در کشور در مناطق بدمسکن و حاشیه‌ای زندگی می‌کنند از این رو ضروری است سهمیه بافت‌های فرسوده و حاشیه‌نشینی تبیین و تعریف شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، فریدون بابایی‌اقدم  اظهار کرد: اخیرا مصاحبه‌ای از وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ایجاد  ۴۰ شهرک جدید در کشور شنیده‌ام که در این راستا تذکری به نمایندگان مجلس هم باید بدهیم که پس چه موقع به این موضوعات رسیدگی خواهند کرد.

وی در ادامه‌ی سخنان خود ابراز کرد: در دوره‌های قبلی تصمیمات غلطی در خصوص مسکن با عنوان مسکن مهر اتخاذ شده بود که اکنون هم این موضوعات را در مسکن ملی شاهد خواهیم شد، تذکر اصلی من به وزیر راه و شهرسازی است که کاش به جای اینکه به فکر احداث شهرک جدید باشند از شهرک‌های احداث شده بازدید کنند و مشکلاتشان را ببینند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: ۲۳ میلیون نفر از مردم ما در کشور در مناطق بدمسکن و حاشیه‌ای زندگی می‌کنند از این رو ضروری است سهمیه بافت‌های فرسوده و حاشیه‌نشینی تبیین و تعریف شود.

بابایی‌اقدم در بخشی هم اظهار کرد: از همکاران شورا و مجموعه شورای استان درخواست داریم حتما در خصوص تبیین سهم مناطق بافت فرسوده و حاشیه‌نشین اقدام کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: انتظار داریم دولت عملکرد و برنامه‌های خود را در حوزه مسکن تشریح کند.

انتهای پیام/


[ad_2]