سهرابی: باید تراکتور را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم/ همه باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم
سهرابی: باید تراکتور را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم/ همه باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم

به گزارش قلم پرس از تبریز، میرمعصوم سهرابی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با بازیکنان تراکتور، اظهار داشت: متأسفانه تیم طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته و جایگاه کنونی‌مان در لیگ برتر به هیچ عنوان شایسته نام بزرگ تراکتور نیست. مالک، اعضای هیات مدیره، مدیریت و هواداران تراکتور از نتایج اخیر ناراحت و گلایه‌مند […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، میرمعصوم سهرابی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با بازیکنان تراکتور، اظهار داشت: متأسفانه تیم طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته و جایگاه کنونی‌مان در لیگ برتر به هیچ عنوان شایسته نام بزرگ تراکتور نیست. مالک، اعضای هیات مدیره، مدیریت و هواداران تراکتور از نتایج اخیر ناراحت و گلایه‌مند هستند.

وی با تأکید بر اینکه هوادران حق دارند ناراحت باشند، اضافه کرد: از هواداران بابت نتایج اخیر عذرخواهی کرده و بر این باورم که تراکتور تیم ریشه‌دار، پرهوادارترین تیم آسیا و یکی از قطب‌های فوتبال ایران است. بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیم بزرگی را برتن کرده‌اند، بدانند قبل از آنان چه اسطوره‌هایی با این پیراهن این تیم افتخار آفرینی کرده‌اند. 

سهرابی تأکید کرد: بازی مقابل پرسپولیس برای هواداران‌مان یک دیدار حیثیتی و بسیار مهم است و ضروری است در این دیدار و ادامه مسابقات، بازیکنان از جان مایه گذاشته و با تمام توان خود بازی کنند تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و به کمک همدیگر تراکتور را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه لطف و عنایت الهی همواره شامل آنانی است که همدل باشند و برای رسیدن به هدف مشترک تلاش کنند، بیان داشت: تراکتور در برهه حساسی قرار دارد و برای عبور از این روزهای سخت به اتحاد، همدلی و تلاش مضاعف نیاز داریم. من به عنوان مدیرعامل باشگاه برای حفظ آرامش تیم شبانه‌روزی در حال پیگیری مشکلات و خواسته‌های اعضای تیم هستم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: من به غیرت شما بازیکنان ایمان دارم و می‌دانم در زمین تلاش می‌کنید ولی می‌خواهم به خاطر خوشحالی هوادارانی که عاشقانه تراکتور را دوست دارند، بیشتر بدوید، بیشتر تلاش کنید و بیشتر عرق بریزید. تراکتور با همت شما بازیکنان و تلاش سایر عوامل باشگاه در خارج از مستطیل سبز باید به جایگاه واقعی‌اش برسد.

گفتنی است، طی این نشست تعدادی از بازیکنان تراکتور طی سخنانی با ابراز ناراحتی از نتایج اخیر تیم، خواسته‌های خود را به مدیرعامل باشگاه انتقال دادند، همچنین اعضای تیم در پایان این جلسه برای تلاش بیشتر و جبران نتایج ضعیف هم قسم شده و با انرژی و انگیزه بیشتر تمرین امروز را آغاز کردند.

انتهام/۶۰۰۱۷