سلامت جامعه در گرو سلامت خانواده‌ است
سلامت جامعه در گرو سلامت خانواده‌ است

به گزارش قلم پرس، به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت امام زین العابدین (ع)، مراسم نکوداشتی در کتابخانه امام رضا (ع) با حضور خانواده‌ها، توسط امور فرهنگی و اجتماعی منطقه برپا شد.مراسم جشن در کتابخانه امام رضا (ع) با همکاری و مشارکت پایگاه مقاومت و […]

به گزارش قلم پرس، به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت امام زین العابدین (ع)، مراسم نکوداشتی در کتابخانه امام رضا (ع) با حضور خانواده‌ها، توسط امور فرهنگی و اجتماعی منطقه برپا شد.
مراسم جشن در کتابخانه امام رضا (ع) با همکاری و مشارکت پایگاه مقاومت و امام جماعت مسجد با حضور اهالی در روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح با سرودخوانی، مدیحه‌سرایی و سخنرانی و اجرای مسابقات فرهنگی برگزار شد.
سخنران مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسین اسماعیلی مسئول امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به نقش بنیادین والدین در تربیت و آموزش فرزندان اشاره کرد و گفت: در موقعیت حساس فعلی که خانواده‌ها از سوی دشمنان و بیگانه‌ها مورد انواع و اقسام تهدیدها قرار گرفته، نقش پدر و مادر بسیار مهم و حساس است.
اسماعیلی افزود: فراهم آوردن محیطی آرام و سالم و امن برای فرزندان، باعث می‌شود از بروز خیلی از ناهنجاری‌ها در اجتماع گرفته شود.