سقوط قطعه‌ای از شئ عجیب از آسمان در خراسان شمالی
سقوط قطعه‌ای از شئ عجیب از آسمان در خراسان شمالی

بنا به اظهار نظر منابع محلی در روستای فخرآباد از توابع بجستان و نزدیکترین موقعیت به کویر نمک دو شیء نامعلوم و عظیم صبح امروز سقوط ومنفجر و صدای مهیبی ایجاد شد. به گزارش قلم پرس به نقل ز کن نیوز، محل سقوط یکى از اشیاء پرنده در روستاى فخرآباد از توابع بجستان استان خراسان رضوی […]

بنا به اظهار نظر منابع محلی در روستای فخرآباد از توابع بجستان و نزدیکترین موقعیت به کویر نمک دو شیء نامعلوم و عظیم صبح امروز سقوط ومنفجر و صدای مهیبی ایجاد شد.

به گزارش قلم پرس به نقل ز کن نیوز، محل سقوط یکى از اشیاء پرنده در روستاى فخرآباد از توابع بجستان استان خراسان رضوی بوده است، بنا به اظهار نظر منابع محلی در روستای فخرآباد از توابع بجستان و نزدیکترین موقعیت به کویر نمک دو شیء نامعلوم و عظیم صبح امروز سقوط ومنفجر و صدای مهیبی ایجاد شد.

شواهد حاکی است این انفجار در بین روستاهای فخراباد و منصوری و فخراباد و سردق در دومنطقه جدا گانه سقوط کرده به صورتی که پس از انفجار ساکنان روستاهای همجوار از وحشت صدای مهیب انفجار به بیرون گریختند.

نیروهای نظامی و انتظامی با اکیپهای مجهز جهت علت و شناسایی مواد منفجره و علت حادثه به منطقه عزیمت و نیروهایی از مشهد  برای بررسی اوضاع اعزام شدند

فرماندار بجستان در خصوص سقوط دو شیء ناشناس در کویر روستای فخرآباد این شهرستان توضیح داد.
حسین ابراهیمی کردیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، عنوان کرد: حدود ساعت ۹:۵۰ دقیقه صبح امروز چهارشنبه در دو نقطه شرق و غرب کویر روستای فخرآباد و سردق از توابع بجستان، دو شیء ناشناس با صدای مهیبی به زمین برخورد کرد.
وی ادامه داد: این اشیاء نه انفجاری داشته که موجب تخریب زمین شود و نه قطعات قابل شناسایی بوده است همچنین در اثر برخورد این اشیاء آسیب جانی رخ نداده است.
فرماندار بجستان تصریح کرد: پس از تماس مردم، نیروهای امنیتی و انتظامی نیز به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و هم اکنون این اشیاء توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی بجستان در دست بررسی است.

ابراهیمی کردیانی خاطرنشان کرد: مردم به شایعات دامن نزنند؛ تا پایان بررسی دقیق جزئیات به صورت رسمی اعلام خواهد شد.