سقوط از بالای بام ساختمان و مرگ دلخراش یک کارگر ساختمانی در مهربان
سقوط از بالای بام ساختمان و مرگ دلخراش یک کارگر ساختمانی در مهربان

یک کارگر ساختمانی ۲۸ ساله در شهر مهربان با افتادن از بالای بام ساختمان ۴ طبقه فوت کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس،‌سعید مسلمانی  رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی اظهار داشت: قبل از ظهر امروز یک کارگر ساختمانی ۲۸ ساله به نام حافظ در شهر مهربان در حین کار از بالای […]

یک کارگر ساختمانی ۲۸ ساله در شهر مهربان با افتادن از بالای بام ساختمان ۴ طبقه فوت کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس،‌سعید مسلمانی  رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی اظهار داشت: قبل از ظهر امروز یک کارگر ساختمانی ۲۸ ساله به نام حافظ در شهر مهربان در حین کار از بالای ساختمان ۴ طبقه سقوط و بعد از انتقال به درمانگاه این شهر به علت شدت جراحت وارده فوت کرد.

وی با اشاره به اینکه ظرف سال جاری تاکنون ۶ مورد فوت کارگر ساختمانی داشتیم اظهارکرد: متاسفانه فقط ۲ نفر از این ۴ نفر تحت پوشش بیمه کارگری بودند.

مسلمانی با بیان اینکه اعمال سهمیه‌های ناعادلانه در بیمه کردن کارگران ساختمانی باعث شده تا حدود ۲ هزار کارگر ساختمانی در سراب در صف انتظار باقی بمانند، ابراز داشت: از مسؤولان انتظار داریم تا نسبت به افزایش سهمیه بیمه‌ای شهرستان سراب مساعدت کنند.

این مسؤول تشکل مردم نهاد کارگری یادآورشد: عده‌ای از کارگران ساختمانی نیز به صورت فصلی بوده و با توجه به سکونت خانواده‌شان در سراب در دیگر شهرها کارگری می‌کنند که این افراد نیز شناسایی شده و به محض افزایش سهمیه بیمه خواهند شد.