سرپرست مدیریت صنایع و انتقال فناوری های پیشرفته ارس منصوب شد
سرپرست مدیریت صنایع و انتقال فناوری های پیشرفته ارس منصوب شد

[ad_1] سرپرست مدیریت صنایع و انتقال فناوری های پیشرفته ارس منصوب شد رئیس هیات مدیره ومدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با صدور حکمی سرپرست مدیریت صنایع و انتقال فناوری های پیشرفته این سازمان را منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس مجید کیانی طی حکمی فرزاد فرجی را […]

[ad_1]

سرپرست مدیریت صنایع و انتقال فناوری های پیشرفته ارس منصوب شد

رئیس هیات مدیره ومدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با صدور حکمی سرپرست مدیریت صنایع و انتقال فناوری های پیشرفته این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس مجید کیانی طی حکمی فرزاد فرجی را به عنوان سرپرست مدیریت صنایع و انتقال فناوری های پیشرفته این سازمان منصوب کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آیین تودیع و معارفه، انتصابات جدید را لازمه‌ی تغییر و رشد افراد خواند و تصریح کرد: در رویکرد جدید سازمان، گزینه‌های مدیریت برنامه‌هایشان را ارائه می‌کنند و پس از انتخاب گزینه‌ی نهایی بر اساس شاخص‌ها، میزان تحقق برنامه‌ی آنان توسط طرح و برنامه رصد و ارزیابی می‌شود‌.

گفتنی است؛ فرزاد فرجی متولد سال ۱۳۶۳ جلفا، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات و از کارشناسان باسابقه این سازمان می‌باشد که سرپرستی مدیریت سایت‌های صنعتی را در سوابق کاری‌اش دارد.‌

لازم به توضیح است پیش از این آیدین جهانگیری مدیریت صنایع سازمان منطقه آزاد ارس را عهده دار بود.

[ad_2]