سرمربی والیبال لهستان: بازی با ایران سخت است/ ژاپن به دور بعد المپیک صعود می‌کند
سرمربی والیبال لهستان: بازی با ایران سخت است/ ژاپن به دور بعد المپیک صعود می‌کند

به گزارش ایسنا، در فاصله صد روز مانده به برگزاری رقابت های المپیک “ویتال هینن” مربی والیبال اهل بلژیک که در حال حاضر هدایت تیم ملی والیبال لهستان را برعهده دارد، درخصوص برنامه های این تیم در المپیک پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.  لهستانی ها میزبان مسابقات والیبال هوبرت جرزی واگنر (Hubert Jerzy Wagner) هستند و قرار بوده که بلافاصله بعد از […]

به گزارش ایسنا، در فاصله صد روز مانده به برگزاری رقابت های المپیک “ویتال هینن” مربی والیبال اهل بلژیک که در حال حاضر هدایت تیم ملی والیبال لهستان را برعهده دارد، درخصوص برنامه های این تیم در المپیک پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. 

لهستانی ها میزبان مسابقات والیبال هوبرت جرزی واگنر (Hubert Jerzy Wagner) هستند و قرار بوده که بلافاصله بعد از این رقابت ها به توکیو سفر کنند. لازم به ذکر است تیم ملی ایران از حضور در رقابت های جرزی واگنر انصراف داده است. 

تیم ملی ایران قرار است در دور اول مسابقات المپیک با لهستان بازی کند. ویتال هینن در خصوص بازی اول مقابل ایران در آوردگاه المپیک گفت:  برنامه گروه المپیک برای ما زیاد خوب نیست اما چاره ای نداریم چرا که نمی توان این برنامه را تغییر داد. البته باید توجه کرد که  ایران هم در وضعیت مشابه ما قرار دارد. 

او ادامه داد: بازی اول همواره در المپیک احساسی و هیجانی خواهد بود. اگر این مورد را در نظر بگیرید ما در برابر تیمی بازی می کنیم که سرمربی آن یعنی ولادیمیر آلکنو مدال های مختلف و تجربه های زیادی دارد و به همین دلیل می توان گفت بازی سختی خواهد بود و این بازی یک شروع قدرتمندانه است.

سرمربی تیم لهستان ادامه داد: باید در بازی اول با عوامل زیادی کنار بیایید. چالش در بازی های اول زیاد خواهد بود اما اگر بتوانید با آنان کنار بیایید راحت تر بازی ها را ادامه خواهید داد. 

او در باره تقابل با ایران گفت: ما باید به خوبی بازی را شروع کنیم. مسابقه اول پر از احساسات خواهد بود اما پیروزی در آن شروع عالی در المپیک را تضمین می کند.

در ادامه سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در خصوص بازی های دیگر تیمش توضیحاتی ارائه می دهد که به طور خلاصه در زیر آورده شده است: 

بازی دوم شما با ایتالیا خواهد بود، تیمی با سابقه مدال در المپیک. آیا شکست دادن این تیم دشوار خواهد بود؟

 ایتالیا تیم بسیار خوبی بوده و حریف سختی است. ایتالیا تیم فوق العاده ای داشته و همیشه در المپیک عملکرد خوبی دارد. بازیکنان جوان با استعداد در ایتالیا  حضور دارند که کار را سخت می کند.

آیا خاطره ای در رابطه با ونزوئلا ، سومین رقیب لهستانی در المپیک دارید؟

 ما بیشتر رقبای خود را می شناسیم. این واقعیت تغییر نخواهد کرد که ونزوئلا یک مورد خاص است چرا که در لیگ ملت ها بازی نخواهد کرد. ما اطلاعات زیادی در مورد این تیم نداریم.

 ژاپن در دفاع خوب است، نظر شما در مورد این تیم چیست؟

ژاپن یک گام عظیم به جلو برداشت. آنها مدت هاست که برای این بازیها آماده می شوند و فکر می کنم می توانند غافلگیر کننده باشند. در جام جهانی ۲۰۱۹ می توانستید تحولات بازیکنان را مشاهده کنید. آنها بهتر و بهتر می شوند. فکر می کنم آنها به دور بعد صعود خواهند کرد. 

 و کانادا؟ یک رقیب خوب ، اما نه کامل؟
 آنها تیم خوبی هستند که می توانند درخشان بازی کنند. کانادا بازیکنان خوبی دارد به همین دلیل مطمئن نیستم که کدام تیم ها از گروه کنار می رود.

لهستان چه زمانی به توکیو خواهد رفت؟

 درست بعد از مسابقات یادبود واگنر پرواز می کنیم. ما یک روز به دهکده المپیک رفته و سپس تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد.

 آیا مسابقات دوستانه ای با ژاپن در نظر گرفته شده است؟

در حال حاضر اطلاعاتی ندارم اما قرار بود که با ژاپن بازی دوستانه ای داشتنه باشیم.  باید منتظر بود و دید که چه خواهد شد.

انتهای پیام