سرمربی تیم جوانان تراکتور/دست پُر از اصفهان بر می‌گردیم
سرمربی تیم جوانان تراکتور/دست پُر از اصفهان بر می‌گردیم

[ad_1] سرمربی تیم جوانان تراکتور با تأکید بر اینکه شناخت خوبی از سپاهان داریم، گفت: دست پُر از اصفهان بر می‌گردیم و به امید خدا جام را در تبریز بالای سر خواهیم برد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، امیرعلی احمدزاده اظهار داشت: آقای «جلال اکبری» سرمربی تیم جوانان سپاهان است که در خصوص نحوه بازی […]

[ad_1]


سرمربی تیم جوانان تراکتور با تأکید بر اینکه شناخت خوبی از سپاهان داریم، گفت: دست پُر از اصفهان بر می‌گردیم و به امید خدا جام را در تبریز بالای سر خواهیم برد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، امیرعلی احمدزاده اظهار داشت: آقای «جلال اکبری» سرمربی تیم جوانان سپاهان است که در خصوص نحوه بازی تیمش، شناخت کافی داریم. ما در مرحله گروهی دو بار با سپاهان بازی کرده‌ایم که در اصفهان با نتیجه دو بر صفر مغلوب شدیم، اما این تیم را در تبریز با نتیجه سه بر صفر شکست دادیم.

وی ادامه داد: پیش از فرارسیدن نیم فصل مسابقات، تیم‌ها را آنالیز کرده و با مدنظر قراردادن قدرت‌شان، گفته بودم که فینال را با سپاهان برگزار خواهیم کرد. ماه‌هاست با این تفکر کار می‌کنیم و به امید خدا قهرمان هم خواهیم شد.

احمدزاده با بیان اینکه تیم‌های پایه تراکتور طی دو سال اخیر به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌اند، گفت: سال گذشته تیم امید تراکتور به فینال راه یافت و امسال با بدشانسی از رسیدن به فینال بازماند، جوانان نیز امسال به فینال رسیده‌اند. با طی روند کنونی، شاهد شکوفایی استعدادها و پویایی تیم‌های پایه تراکتور خواهیم بود که در نهایت منجر به قدرتمند شدن تیم بزرگسالان می‌شود.

وی تأکید کرد: با قاطعیت اعلام می‌کنم که نام حدأقل هفت بازیکن کنونی تیم جوانان را در آینده بیشتر خواهید شنید. اگر برخی از بازیکنان جوانان تراکتور به مدت یک فصل با تیم بزرگسالان تمرین کنند، می‌توانند از سال دوم به تیم بزرگسالان کمک کنند. من از آقای ساغلام و کادرفنی‌اش درخواست می‌کنم که بازی برگشت‌‌مان مقابل سپاهان را از نزدیک تماشا کنند.

سرمربی تیم جوانان تراکتور با اشاره به جلسه روز پنج‌شنبه با مدیرعامل باشگاه، اعلام کرد: جلسه پُرباری با اقای سهرابی داشتیم و بر اساس دستور ایشان، تمامی امکانات باشگاه در اختیار تیم جوانان قرار گرفته است؛ به‌طوری‌که طی دو روز اخیر در چمن طبیعی استادیوم اختصاصی باشگاه تمرین کرده‌ایم و زمین استادیوم‌های صفائیه و یا نقش جهان اصفهان، طبیعی است.

گفتنی است، بازی رفت فینال لیگ برتر جوانان مابین دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتور، روز سه شنبه (۲۰ اردیبهشت)، ساعت ۱۷ در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


[ad_2]