ستاد  احیا با وجود برخی شیطت ها، همچنان سر جای خود فعالیت دارد
ستاد  احیا با وجود برخی شیطت ها، همچنان سر جای خود فعالیت دارد

رئیس دفتر استانی ستاد احیاء دریاچه ارومیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ستاد همچنان سر جای خود فعالیت داشته و امروز هم مهندس شریعت از تهران آمده‌اند تا برنامه سال جدید را که به سمت اجرایی شدن سوق داده می‌شود، پیکره‌بندی و ساختاربندی شود. به گزارش قلم پرس، خلیل ساعی در خصوص شایعات منتشره در رابطه با […]

رئیس دفتر استانی ستاد احیاء دریاچه ارومیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ستاد همچنان سر جای خود فعالیت داشته و امروز هم مهندس شریعت از تهران آمده‌اند تا برنامه سال جدید را که به سمت اجرایی شدن سوق داده می‌شود، پیکره‌بندی و ساختاربندی شود.

به گزارش قلم پرس، خلیل ساعی در خصوص شایعات منتشره در رابطه با ستاد دریاچه ارومیه اظهار داشت: ستاد همچنان سر جای خود فعالیت داشته و امروز هم مهندس شریعت از تهران آمده‌اند تا برنامه سال جدید را که به سمت اجرایی شدن سوق داده می‌شود، پیکره‌بندی و ساختاربندی شود.

وی افزود: متأسفانه بعضاً شیطنت‌هایی انجام می‌شود، با این‌ وجود ستاد همچنان کار خود را ادامه می‌دهد و خوشحال هستیم که حال دریاچه خوب است.

رئیس دفتر استانی ستاد احیاء دریاچه ارومیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه در سال‌جاری ستاد تلاش دارد با ساختار جدید خود را با کارهای اجرایی درگیر کند، گفت: تصمیم دولت بر این است تا تمام‌کارها به استان‌ها منتقل شوند.

وی ادامه داد: تهران تا امروز کاری که انجام داده، باید برای دریاچه هرسال اعتبار مورد نیاز تأمین می‌شد که عملی کرده و در این کار موفق بوده و امروز دولت بر تأمین اعتبار دریاچه ارومیه تأکید دارد.

ساعی با تأکید بر اینکه با طراحی ساختاری جدید تلاش داریم تا اثربخشی فعالیت‌ها را بیشتر کنیم، گفت: آیا یک روز تعطیلی ستاد احیاء که همگان در سفر بودند، علتی می‌شود تا بگویند ستاد تعطیل است؟

وی اضافه کرد: نهادینه کردن جایگاه ستاد مهم بوده که این اتفاق افتاده و از کارهای نادری بود که در کشور از طریق کارگروه ملی و همت دکتر کلانتری و تجریشی انجام‌ شده و برچیدن و تعطیلی این قضایا نمی‌تواند مفهومی داشته باشد.