سانحه رانندگی در محور اهر- مشکین‌شهر بالگرد اورژانس را به پرواز درآورد
سانحه رانندگی در محور اهر- مشکین‌شهر بالگرد اورژانس را به پرواز درآورد

[ad_1] رئیس اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بالگرد اورژانس برای امدادرسانی در «اهر به مشکین شهر » به پرواز درآمد. اصغر جعفری روحی امروز در گفت و گو با خبرنگاراندر تبریز اظهار کرد: حوالی ساعت ۳۵ : ۱۴ دقیقه ظهر امروز دوشنبه سانحه رانندگی یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه سواری سمند به دیسپچ مرکز […]

[ad_1]


رئیس اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بالگرد اورژانس برای امدادرسانی در «اهر به مشکین شهر » به پرواز درآمد.

اصغر جعفری روحی امروز در گفت و گو با خبرنگاراندر تبریز اظهار کرد: حوالی ساعت ۳۵ : ۱۴ دقیقه ظهر امروز دوشنبه سانحه رانندگی یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه سواری سمند به دیسپچ مرکز اورژانس استان گزلرش و  برای خدمات درمانی و انتقال سریع ۶ مصدوم سه مرد ۶۰،۳۷ و ۲۲ ساله و یک نوجوان پسر ۱۶ ساله و نیز یک زن ۵۵ ساله درخواست خدمات اورژانس هوایی شد. 

رئیس اورژانس استان بیان کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن و تسریع در روند امدادرسانی و ارائه خدمات تخصصی سریعا بالگرد اورژانس هوایی با هماهنگی ستاد هدایت برای نجات جان وی به پرواز درآمد

جعفری  ادامه داد: چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدندو سه مصدوم این سانحه رانندگی به بیمارستان باقرالعلوم(ع) اهر و سه مصدوم بعدی نیز با اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال داده شد.

سانحه رانندگی در اسکو ۱۱ مصدوم برجای گذاشت 

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی همچنین از مصدوم شدن ۱۱ نفر در اثر سانحه رانندگی در شهرستان اسکو  خبر داد و اظهار کرد: ساعت یازده و ۳۵دقیقه، صبح امروز دوشنبه، ۱۵ خردادماه گزارش برخورد سه دستگاه خودروی سواری پراید، پژو و پیکان به دیسپچ مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد. 

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، سه دستگاه آمبولانس  با کدهای ۳۵۵۳،۳۵۲۳و ۳۵۳۳ به محل حادثه اعزام شدند. 

جعفری ادامه داد: در این حادثه پنج آقای ۳۷،۳۲،۲۲،۳۴ و ۵۱ ساله و نیز دو پسر بچه ۱۰ و ۹ ساله به همراه خانم ۲۷،۴۲،۲۹ و ۳۶ساله مصدوم شده بودند. 

وی گفت: مصدومان حادثه پس از اقدامات درمانی  توسط کارشناسان اورژانس ، دو نفر در محل درمان،  چهار نفر از مصدومان به بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو، ۵ مصدوم به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شدند.

پایان پیام/


[ad_2]