سانحه رانندگی درهشترود ۲ فوتی برجای گذاشت
سانحه رانندگی درهشترود ۲ فوتی برجای گذاشت

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی؛ برخورد خودروی وانت نیسان با خودروی سواری تاکسی پژو و حریق خودرو در محور مراغه- هشترود دو کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت. وحید شادی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری وانت نیسان با یک دستگاه خودروی سواری تاکسی پژو در […]



سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی؛ برخورد خودروی وانت نیسان با خودروی سواری تاکسی پژو و حریق خودرو در محور مراغه- هشترود دو کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

وحید شادی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری وانت نیسان با یک دستگاه خودروی سواری تاکسی پژو در محور مراغه هشترود ۱۵ کیلومتری هشتروددو نفر کشته و یک مرد ۳۶ ساله مصدوم شد.

وی افزود: ۵۰ : ۱۳ دقیقه ظهر امروز چهارشنبه ۱۸خرداد حادثه برخورد یک دستگاه تاکسی پژو با یک دستگاه وانت نیسان به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان اعلام شد که بلافاصله کارشناسان اورژانس با دو دستکاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

شادی‌نیا گفت:‌ در این حادثه دو  نفر در دم فوت یک مرد ۳۶ ساله مصدوم شد که پس از انجام اقدامات درمانی  به بیمارستان هشترود  منتقل شدند.

پایان پیام/