سامانه نظارت تصویری مجتمع مرکزی شورای حل اختلاف یزد راه اندازی شد
سامانه نظارت تصویری مجتمع مرکزی شورای حل اختلاف یزد راه اندازی شد

خبرگزاری میزان – مجید فرهمندزاده، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان یزد در حاشیه افتتاح سامانه نظارت تصویری شورای حل اختلاف یزد اظهار کرد: در راستای رصد و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی در اماکن قضایی، استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت سامانه تصویری یکی از اولویت‌های حفاظت و اطلاعات است. رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری […]

خبرگزاری میزان – مجید فرهمندزاده، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان یزد در حاشیه افتتاح سامانه نظارت تصویری شورای حل اختلاف یزد اظهار کرد: در راستای رصد و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی در اماکن قضایی، استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت سامانه تصویری یکی از اولویت‌های حفاظت و اطلاعات است.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان یزد تصریح کرد: در پی اختصاص اعتبار لازم، نصب و راه‌اندازی سیستم نظارت تصویری بر اساس استاندارد‌های روز در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام امور کارشناسی و هماهنگی‌های واحد‌های ذی ربط، نسبت به طراحی و فازبندی پروژه، براساس اعتبارات موجود در شورای حل اختلاف، اقدام شد.

در راستای مدیریت منابع موجود، این پروژه در ۲ فاز تعریف‌شده است که فاز اول آن امروز با حضور رئیس حفاظت و اطلاعات و معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان یزد و همچنین رئیس مجتمع شورا‌های حل اختلاف یزد به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/