سامانه شفافیت به سئوالات شهروندان در مورد اقدامات شهرداری پاسخ می دهد
سامانه شفافیت به سئوالات شهروندان در مورد اقدامات شهرداری پاسخ می دهد

به گزارش قلم پرس، مرتضی موحدنیا اظهار کرد: شفاف سازی وضعیت تمامی پیمان ها، مناقصات و پروژه های شهرداری تبریز در این سامانه به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه از مهمترین اقدامات شهرداری تبریز طی سال های گذشته است تا هدفگذاری رفع فساد اداری محقق شود. وی همچنین با بیان اینکه شفاف سازی را از […]

به گزارش قلم پرس، مرتضی موحدنیا اظهار کرد: شفاف سازی وضعیت تمامی پیمان ها، مناقصات و پروژه های شهرداری تبریز در این سامانه به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه از مهمترین اقدامات شهرداری تبریز طی سال های گذشته است تا هدفگذاری رفع فساد اداری محقق شود.

وی همچنین با بیان اینکه شفاف سازی را از نظام اداری و سرمایه انسانی شهرداری تبریز آغاز کرده ایم، گفت: پروژه راه اندازی سامانه خدمات پرسنلی (ps) توانست مدیریت و کنترل نظام اداری را از ورود و خروج کارکنان تا بهبود سیستم آموزش ضمن خدمت و افزایش بهره وری ریل گذاری مجدد کند.

موحد نیا یاد آور شد: در این دوره مدیریتی توانسته ایم برنامه راهبردی پنج ساله و چشم انداز ۱۲ ساله شهرداری تبریز را تدوین و به تصویب برسانیم تا برنامه محوری سرلوحه همه اقدامات ما باشد.

او بیان کرد: یکی از احکام برنامه پنج ساله شهرداری تبریز موضوع مهم شفافیت در عملکرد است و در همین راستا سامانه شفافیت در رفع موانع حصول اهداف کلی برنامه راهبردی پنج ساله به کمک مدیریت کلان شهرداری تبریز می آید.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز عنوان کرد: سامانه شفافیت ویترین شاخص های کمی و کیفی برنامه راهبردی پنج ساله به شمار می رود و امیدواریم شهروندان بر اساس این شاخص ها برای ارزیابی عملکرد بودجه ای و سالانه شهرداری تبریز در کنار شهرداری تبریز باشند.