سامانه رانندگان استیجاری شهرداری تبریز راه اندازی شد
سامانه رانندگان استیجاری شهرداری تبریز راه اندازی شد

به گزارش قلم پرس، با توجه به گسترش روز افزون ابعاد سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری کلانشهر تبریز و اهمیت بالای وسایل نقلیه، کنترل هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری که از اهداف اساسی این مجموعه به شمار می رود، از این رو معمولاً مدیریت خودروهای استیجاری بسیار پیچیده بوده و محاسبه حق‌الزحمه و کارکرد این خودروها به […]

به گزارش قلم پرس، با توجه به گسترش روز افزون ابعاد سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری کلانشهر تبریز و اهمیت بالای وسایل نقلیه، کنترل هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری که از اهداف اساسی این مجموعه به شمار می رود، از این رو معمولاً مدیریت خودروهای استیجاری بسیار پیچیده بوده و محاسبه حق‌الزحمه و کارکرد این خودروها به روش‌های مختلف انجام می‌شود.
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز نیز با توجه به رسالت اصلی خود اقدام به تولید و راه اندازی سامانه رانندگان استیجاری نموده است.
در این جلسه آموزش های لازم به کاربران و نحوه ثبت اطلاعات رانندگان از قبیل کارکرد و اضافه کار و پرداختی های متفرقه ارائه شد.
در راستای بهبود روند این سامانه، نقطه نظرات و پیشنهادات کارشناسان سازمان پسماند مطرح شد.
همچنین مقرر شد دسترسی های لازم به کاربران جهت ثبت اطلاعات مربوطه ایجاد شود تا از ماه آتی کلیه اطلاعات رانندگان از طریق این سامانه انجام گیرد.