ساعات پراسترس فوتبال تبریز؛ تصمیم رسول
ساعات پراسترس فوتبال تبریز؛ تصمیم رسول

[ad_1] متخصص رساندن تیم‌های فوتبال به لیگ برتر آیا امسال در مس سونگون خواهد ماند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، تیم فوتبال مس سونگون در همان سال اول تشکیل اش موفق شد به لیگ دسته یک ایران صعود کند. رسول خطیبی که قبلا تیم‌های گسترش فولاد تبریز، ماشین‌سازی تبریز و آلومینیوم اراک را لیگ برتری […]

[ad_1]


متخصص رساندن تیم‌های فوتبال به لیگ برتر آیا امسال در مس سونگون خواهد ماند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، تیم فوتبال مس سونگون در همان سال اول تشکیل اش موفق شد به لیگ دسته یک ایران صعود کند.

رسول خطیبی که قبلا تیم‌های گسترش فولاد تبریز، ماشین‌سازی تبریز و آلومینیوم اراک را لیگ برتری کرده بود، به عنوان مدیر عامل مس سونگون را به لیگ یک رساند.

شاید بهترین راه رساندن مس سونگون به لیگ برتر، انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی این تیم است اما وی مدیر عامل این باشگاه است و عملا حضور وی هم به عنوان مدیر عامل و هم سرمربی ممکن نیست.

در این راستای ۲ تیم لیگ برتر و همچنین تیم مس کرمان که از لیگ برتر سقوط کرده است، به دنبال جذب رسول خطیبی هستند.

کرمانی ها برای آرام کردن هواداران مس بعد از سقوط این تیم می‌خواهند به هر نحوی شده رسول خطیبی را به تیم خود جذب کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به لیگ برتر بازگردند.

از سوی دیگر یک تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر و تیمی دیگر که در میانه های جدول قرار داشت هم خواستار جذب خطیبی هستند.

به نظر می‌رسد حفظ خطیبی در باشگاه مس سونگون و انتخاب وی به عنوان سرمربی می‌تواند روند رو به رشد این باشگاه را تداوم بخشیده و مسی‌ها را به لیگ برتر نزدیک تر نماید تا از استان دو نماینده در لیگ برتر باشند و این فقط با رایزنی مدیران ارشد استان با صنایع مس ممکن است تا شرایط ماندن خطیبی در مس سونگون به عنوان سرمربی را مهیا کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]