ساعات خدمات رسانی قطار شهری تبریز از امروز افزایش می‌یابد
ساعات خدمات رسانی قطار شهری تبریز از امروز افزایش می‌یابد

با دستور شهردار تبریز و همزمان با سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز، از ۲۹ بهمن سالجاری ساعات کاری قطارشهری تبریز تا ساعت ۲۰ افزایش می‌یابد. به گزارش قلم پرس به نقل از شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه، سعید بشیریان بناب مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت:‌ افزایش یک ساعته فعالیت […]

با دستور شهردار تبریز و همزمان با سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز، از ۲۹ بهمن سالجاری ساعات کاری قطارشهری تبریز تا ساعت ۲۰ افزایش می‌یابد.

به گزارش قلم پرس به نقل از شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه، سعید بشیریان بناب مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت:‌ افزایش یک ساعته فعالیت قطار شهری تبریز با هدف جلب رضایت عمومی برای کمک به بهبود ترافیک درون شهری از امروز در محدوده فعال مترو اجرایی می شود.

وی افزود: در فاصله یک ماه مانده به آغاز سال جدید، این اقدام می تواند ضمن اثرگذاری بر کاهش آلودگی هوای ناشی از خودروهای شخصی، جوابگوی نیازهای مسافرتی درون شهری شهروندان در محدوده مرکزی شهر باشد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه اظهار کرد: شهرداری تبریز برای هر ساعت افزایش ساعات کاری مترو متحمل هزینه های سنگین و مضاعفی می شود که انتظار می رود همشهریان محترم برای سفرهای درون شهری خود از این وسیله نقلیه پاک استفاده کنند.

به گفته بشیریان، ‌ جدول زمانبندی جدید ساعات حرکت قطارها به منظور اطلاع عموم در همه ایستگاه های فعال مترو نصب و در سایت metro.tabriz.ir به منظور جلوگیری از اتلاف وقت مسافران اطلاع رسانی می شود