ساخت ۷۱ مدرسه به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان‌شرقی
ساخت ۷۱ مدرسه به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان‌شرقی

[ad_1] مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان شرقی از ساخت ۷۱ مدرسه به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از مراغه، مصباح ربانی امروز در آیین کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه برکت در محله انزاب مراغه با بیان اینکه ۷۱ مدرسه به همت ستاد اجرایی فرمان امام […]

[ad_1]


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان شرقی از ساخت ۷۱ مدرسه به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، مصباح ربانی امروز در آیین کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه برکت در محله انزاب مراغه با بیان اینکه ۷۱ مدرسه به همت ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی ساخته شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۵۵ مدرسه با ۳۹۸ کلاس درس به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت این مدرسه‌ها ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: ۱۶ مدرسه جدید با بیش از ۵۰ کلاس درس در دست ساخت است.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) این مدرسه ها بیشتر در روستا ها و مناطق محروم و حاشیه شهرها برای محرومیت زدایی ساختمه می‌شود.

ربانی گفت: در قالب نهضت مدرسه سازی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کشور ۲ هزار مدرسه در دست ساخت دارد.

مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم گفت: توسط بنیاد برکت در این شهرستان ۷ مدرسه با ۲۱ کلاس درس به بهره برداری رسیده است.

اکبریان افزود: مدرسه ۶ کلاس برکت در محله انزاب نیر با اعتبار ۵ میلیارد تومان در ۲ طبقه با زیر بنای ۲ هزارو ۲۰۰ متر مربع ساخته می شود.

وی افزود: زمین ساخت این مدرسه را خیر مراغه‌ای مرحوم ابراهیم نژادیان اهدا کرده است.

خیران مراغه ساخت ۳۵ مدرسه را با ۷۰ کلاس در مراغه متعهد شده اند که از این تعداد ساخت ۱۱ مدرسه آغاز شده است.

انتهای پیام/


[ad_2]