زنوزی:  تراکتور پهلوان شده، اما قهرمان نشده است
زنوزی:  تراکتور پهلوان شده، اما قهرمان نشده است
مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه عده‌ای از آنان فوتبال را گران می‌کنند و از این راه به درآمد می‌رسند، گفت: فوتبال ایران به تراکتور چندین قهرمانی بدهکار است. علاوه بر جام قهرمانی، فوتبال ایران جام پهلوانی هم به تراکتور بدهکار است.

به گزارش قلم پرس، محمدرضا زنوزی اظهار داشت:  بسیاری از ایجنت‌ها حرفه‌ای کار می‌کنند؛ اما عده‌ای از آنان فوتبال را گران می‌کنند و از این راه به درآمد می‌رسند. این افراد از بازیکنان و مدیران باشگاه‌های دولتی سوءاستفاده می‌کنند. مثلا یک بازیکن را به باشگاه خارجی ترانسفر می‌کنند و فصل بعد با چندین برابر مبلغ به فوتبال ایران باز می‌گردانند. البته جریان امیرحسین حسین‌زاده متفاوت است؛ چرا که این بازیکن خودش نتوانست در خارج از کشور زندگی کند.

وی افزود: ما امسال تیم خوبی بسته‌ایم و یکی از بهترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر ایران است. چهار بازیکن شاخص خارجی داریم و تیم را برای قهرمانی آماده کرده‌ایم. فوتبال ایران به تراکتور چندین قهرمانی بدهکار است. علاوه بر جام قهرمانی، فوتبال ایران جام پهلوانی هم به تراکتور بدهکار است؛ چرا که حق این تیم پایمال شده و یک سری اتفاقات باعث شده تا تراکتور قهرمانی را از دست دهد. تراکتور پهلوان شده، اما قهرمان نشده است.

زنوزی ادامه داد: بخش دولتی نیستم که سر خودم کلاه بگذارم. براساس نامه فیفا، اگر باشگاه‌ها با تلویزیون قرارداد نداشته باشند، حرفه‌ای نیستند. برنامه وزارت ورزش در سال آینده برای کسب مجوز حرفه‌ای توسط باشگاه‌های ایرانی چه چیزی است؟ با این روال، سال آینده چهار نماینده ایران از آسیا حذف خواهند شد.

وی افزود: من به عنوان بخش خصوصی از صدا و سیما انتظار دارم که حق پخش‌مان را پرداخت کند.

مالک باشگاه تراکتور گفت: صدا و سیما نمی‌تواند خودش را کنار بکشد، شما باید به وزارت ورزش فشار بیاورید تا قانون حق پخش تصویب و اجرایی شود.

انتهای پیام/