زمین های اهدایی مردم را نفروشید!/ بلاتکلیفی تعدادی از کارگران مجتمع مس سونگون
زمین های اهدایی مردم را نفروشید!/ بلاتکلیفی تعدادی از کارگران مجتمع مس سونگون

[ad_1] امام جمعه ورزقان به برخی از مدیران استانی در خصوص فروش زمین های اهدایی مردم تذکر داد و گفت: مردم به نیت توسعه زیرساخت ها در جهت خدمت رسانی به مردم این زمین ها را در اختیار ادارات قرار داده اند لذا قابل قبول نیست زمین های اهدایی مردم به فروش گذاشته شود لذا […]

[ad_1]


امام جمعه ورزقان به برخی از مدیران استانی در خصوص فروش زمین های اهدایی مردم تذکر داد و گفت: مردم به نیت توسعه زیرساخت ها در جهت خدمت رسانی به مردم این زمین ها را در اختیار ادارات قرار داده اند لذا قابل قبول نیست زمین های اهدایی مردم به فروش گذاشته شود لذا انتظار داریم با اعتقادات مردم بازی نکرده که این امر موجب نارضایتی مردم می شود.

به گزارش قلم پرس،از ورزقان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد صبح امروز در دیدار جمعی جوانان ورزقان، به اهمیت بالای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کلمه جوان پرتکرارترین کلمه بوده و از نظر رهبر انقلاب اسلامی این جایگاه (جوانان) خیلی بالا است از این رو باید دست این عزیزان را بگیریم.

امام جمعه ورزقان با بیان اینکه این انقلاب را جوانان به پیروزی رساندند، افزود: انقلاب را همین جوانان نگه داشتند و همچنین انقلاب را جوانان به هدف خواهند رساند از این رو مسئولان باید نسبت به جوانان و آینده آنان توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه رمز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همان گسترش اسلام ناب محمدی است، تاکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی به مسئولان دستور دادند که به جوانان توجه ویژه‌ای شود و کارها را به جوانان بسپارند، اما متاسفانه دولت‌ها همچنان به آن عمل نمی‌کنند.

پورمحمد بار دیگر به بلاتکلیفی تعدادی از کارگران مجتمع مس سونگون اشاره کرد و گفت: در زمان اعتراضات کارگران این مجتمع، بنده به عنوان امام جمعه شهرستان از این کارگران زحمت‌کش درخواست کردم به کارشان برگردند که خوشبختانه همان روز به اعتراضاتشان خاتمه دادند که جا دارد مجددا از این قشر زحمت کش تشکر کنم. 

وی در ادامه خطاب به برخی از مدیران استانی در خصوص فروش زمین های اهدایی مردم تذکر داد و یادآور شد: مردم عزیز به نیت توسعه زیرساخت ها در جهت خدمت رسانی به مردم این زمین ها را در اختیار ادارات قرار داده اند لذا قابل قبول نیست زمین های اهدایی مردم به فروش گذاشته شود لذا انتظار داریم با اعتقادات مردم بازی نکرده که این امر موجب نارضایتی مردم می شود. 

 پورمحمد از فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان خواست به صورت جدی به این موضوع ورود کرده و جلو این کارها گرفته شود، نباید ذره ای از حق و حقوق مردم منطقه پایمال شود.

پایان پیام/


[ad_2]