زمینه‌های متعددی برای همکاری ایران و چین وجود دارد
زمینه‌های متعددی برای همکاری ایران و چین وجود دارد

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به روابط گسترده سیاسی و اقتصادی ایران و چین، اظهار داشت: زمینه‌های متعددی برای همکاری دو کشور وجود دارد. مجید خدابخش در دیدار با هیأت اقتصادی و سرمایه‌گذاری چین، گفت: مذاکرات تجاری بین آذربایجان شرقی و چین از مدت‌ها قبل شروع شده و زمینه‌های همکاری در حوزه‌های مختلف فراهم است. […]

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به روابط گسترده سیاسی و اقتصادی ایران و چین، اظهار داشت: زمینه‌های متعددی برای همکاری دو کشور وجود دارد.

مجید خدابخش در دیدار با هیأت اقتصادی و سرمایه‌گذاری چین، گفت: مذاکرات تجاری بین آذربایجان شرقی و چین از مدت‌ها قبل شروع شده و زمینه‌های همکاری در حوزه‌های مختلف فراهم است.

وی افزود: خوشبختانه دو کشور چین و ایران روابط سیاسی و اقتصادی خوبی باهم دارند و امیدواریم در شرایط موجود فاز جدیدی از همکاری‌ها را شروع کنیم.

دکتر خدابخش با اشاره به خروج غیرقانونی آمریکا از برجام، افزود: این موضوع فرصت خوبی برای تولیدکنندگان و صاحبان علم و فناوری است و معتقدم که در شرایط جدید در حوزه‌های انتقال دانش فنی و سرمایه‌گذاری، می‌توانیم همکاری‌های خیلی خوبی با هم داشته باشیم.

اعضای هیأت اقتصادی و سرمایه‌گذاری چین نیز در این دیدار اعلام کردند که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، سرمایه‌گذاران چینی آماده توسعه روابط اقتصادی و تجاری خود با ایران هستند.