رییس جمهوری رحلت استاد سلیم مؤذن زاده اردبیلی را تسلیت گفت
رییس جمهوری رحلت استاد سلیم مؤذن زاده اردبیلی را تسلیت گفت

رییس جمهوری در پیامی رحلت ذاکر نامدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استاد سلیم مؤذن زاده اردبیلی را تسلیت گفت و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد. متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن […]

رییس جمهوری در پیامی رحلت ذاکر نامدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استاد سلیم مؤذن زاده اردبیلی را تسلیت گفت و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

انَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون

رحلت ذاکر نامدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استاد سلیم مؤذن زاده اردبیلی، موجب تاثر و تألم فراوان شد.

نوای دلنشین، صدای سوزناک و لحن پرصلابت آن مرحوم؛ همراه با آثار بدیع پدر بزرگوارش شیخ عبدالکریم و برادرگرانقدرش، مرحوم رحیم مؤذن‌زاده که از مؤذنان بزرگ ایران و جهان اسلام بودند؛ گنجینه ای فرهنگی و معنوی از ارادت به خاندان رسالت، بویژه در مکتب مداحی خطه آذربایجان را ماندگار ساخته است.

اینجانب ضایعه درگذشت آن ذاکر سلیم النفس را، به ملت مومن و قدرشناس ایران، همه دوستداران خاندان مؤذن زاده و به خصوص مردم شریف اردبیل و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

 

  حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران