رویکرد شهرداری منطقه ۷، رویکردی عمرانی و توسعه‌ای است
رویکرد شهرداری منطقه ۷، رویکردی عمرانی و توسعه‌ای است

[ad_1] شهردار منطقه ۷ تبریز تاکید کرد: رویکرد مدیریت شهری این منطقه، توسعه‌ای و عمرانی با هدف توزیع عادلانه امکانات شهری است. به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در جلسه مشترک با فریدون بابایی اقدم رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز گفت: امکانات شهری در همه مناطق شهر باید به میزان عادلانه و یکسان […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۷ تبریز تاکید کرد: رویکرد مدیریت شهری این منطقه، توسعه‌ای و عمرانی با هدف توزیع عادلانه امکانات شهری است.

به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در جلسه مشترک با فریدون بابایی اقدم رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز گفت: امکانات شهری در همه مناطق شهر باید به میزان عادلانه و یکسان توزیع شود که با این نگاه و رویکرد، برنامه و طرح‌های مختلف را برای اجرای پروژه‌های عمرانی، ایجاد امکانات رفاهی، ورزشی و زیباسازی منطقه در دست اقدام داریم.
وی با اشاره به اینکه تلاش تیم شهرداری منطقه ۷ تبریز بر افزایش طرح‌های عمرانی و افزایش بودجه عمرانی است،  اظهار کرد: مسیرگشایی شهید سعیدی با همکاری و مشارکت خوب شهروندان در این منطقه در دست اقدام است اما یکی از مشکلاتی که مسیرگشایی در مسیر شهرک شهید صمدی را با تاخیر مواجه کرده است، تعدد مالکیت سندها بوده که اجرای این عملیات را پیچیده کرده است.
رشتبری همچنین به افزایش تعداد اکیپ‌های معاونت خدمات شهری و عمران، افزایش ظرفیت و تجهیزات و ماشین‌آلات در راستای افزایش فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در منطقه اشاره کرد و افزود: دیزل آباد یکی از مسیرهایی است که ظرفیت بالقوه در سرمایه‌گذاری دارد که در دست مطالعه و انجام بررسی‌های لازم است.
در ادامه این جلسه، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز ضمن قدردانی از ارتباط و تعامل مستقیم شهردار منطقه ۷ با شهروندان از طریق اختصاص شماره تماس مستقیم، گفت: شهرداری منطقه ۷ تبریز تیم تخصصی خوبی را گردهم آورده است که با تلاش تیمی، می‌توان دست‌آوردهای قابل توجهی را در حوزه شهری و توسعه رفاه شهروندان رقم زد.
بابایی اقدم با بیان اینکه تمرکز بر توسعه فعالیت‌های شهرسازی و عمرانی در جنوب غرب شهر ضروریست، اظهار کرد: رویکرد و نوع نگاه کلان شهرداری تبریز نسبت به محلات الحاقی باید تغییر یابد تا با افزایش اعتبار و اختصاص طرح و برنامه‌های توسعه‌ای نسبت به مشکلات شهری این محلات بتوان به صورت موثر اقدام کرد.
وی در این میان محلات کوجوار و خلجان را از جمله این مناطق الحاقی عنوان کرد که ساماندهی کارگاه‌های صنعتی و رفع مشکلات ترافیکی آنها نیازمند تعریف پروژه‌های عمرانی و مسیرگشایی و پیش‌بینی طرح‌های خدماتی و عمرانی است.

[ad_2]