رونمایی کتاب آزادمردان عاشورایی
رونمایی کتاب آزادمردان عاشورایی

به گزارش قلم پرس از تبریز، اسماعیل وکیل زاده نویسنده کتاب آزادمردان عاشورایی در مراسم رونمایی کتاب اظهار داشت: این کتاب به معرفی ۱۴  دانشجوی شهید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز مزین شده است. پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر معرفی توفیق یافتم در خصوص چهارده شهید پژوهشی انجام دهم که به فضل پروردگار […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، اسماعیل وکیل زاده نویسنده کتاب آزادمردان عاشورایی در مراسم رونمایی کتاب اظهار داشت: این کتاب به معرفی ۱۴  دانشجوی شهید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز مزین شده است. پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر معرفی توفیق یافتم در خصوص چهارده شهید پژوهشی انجام دهم که به فضل پروردگار این کتاب آماده و در دانشگاه آزاد تبریز رونمایی شد.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونا و عدم دسترسی به زیارت حضوری و ثبت خاطرات خانواده‌های معظم شهدا مجبور شدم از پرونده های فرهنگی بنیاد شهید بهره ببرم ضمنا از طریق تلفن با تعدادی از خانواده های عزیز شهدا ارتباط برقرار کردم که برکات زیادی به همراه داشت. به عنوان مثال برای پیدا کردن  مادر شهید دکتر سیدمسعود سجادی که در اصفهان ساکن هستند با چند واسطه تلفن خانه‌شان را به دست آوردم و مادرش حدود یک ساعت حقیر را میهمان خاطرات فرزند شهیدش کرد.

نویسنده کتاب آزادمردان عاشورایی گفت: شهدای دانشجو که در این کتاب روایت شده اند تعدادی در دفاع مقدس  و برخی در بمبارانهای تبریز و تعدادی هم در جبهه مقاومت در دفاع از حرم اهل بیت(علیهاالسلام) و یکی هم به دست آل سعود (خائن الحرمین) در منا به شهادت رسیده است.

وی گفت: اگرچه باید برای هریک از شهدا باید کتاب مفصلی نوشته می شد اما غفلت مسئولان در سالهای متمادی موجب عدم ثبت خاطرات از خانواده‌ها و دوستان شهدا شده است. متاسفانه بیشتر والدین شهدا از این دنیا رفته‌اند و اکنون با فرزند شهیدشان همنشین شده اند و همکلاسان شهدا در دانشگاه هم در شهرهای مختلف مشغول خدمت هستند.

وکیل‌زاده ادامه داد: اگر  قصوری از طرف حقیر در معرفی  شهدای دانشجو دیده شود از همه پوزش می‌طلبم و امیدوارم با دعای شما و شفاعت شهدا بهره مند گردم. از برادر صمدی اذر که در جمع آوری اثار و از مهندس فرهاد قنبریان که در صفحه آرایی و طراحی و از ریاست دانشگاه آزاد و برادر اخوندی که در چاپ کتاب زحمت کشیدند کمال تشکر را دارم.  

انتهای پیام/