روزانه یک میلیون سفر در تبریز توسط تاکسی‌ها انجام می‌شود
روزانه یک میلیون سفر در تبریز توسط تاکسی‌ها انجام می‌شود

[ad_1] مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از فعالیت روزانه ۱۰ هزارو ۸۳۳ تاکسی در سطح شهر خبر داد و گفت: روزانه یک میلیون سفر در تبریز توسط تاکسی‌ها انجام می‌شود و ۳۳ درصد سهم جابجایی مسافر در سطح شهر مختص تاکسی‌ها است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، رحیم قاصدی ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه […]

[ad_1]


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از فعالیت روزانه ۱۰ هزارو ۸۳۳ تاکسی در سطح شهر خبر داد و گفت: روزانه یک میلیون سفر در تبریز توسط تاکسی‌ها انجام می‌شود و ۳۳ درصد سهم جابجایی مسافر در سطح شهر مختص تاکسی‌ها است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، رحیم قاصدی ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ که در صحن علنی شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: تاکسی‌های شهری در در ۱۱۷ مسیر ساماندهی شده و ۳۹۱ ایستگاه تاکسی در شهر فعال است.

وی بودجه سال ۱۴۰۱ سازمان تاکسیرانی را ۱۶ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: ۸۰ درصد هزینه های جاری و عمرانی در یازده ماهه امسال تحقق یافته و یک میلیارد از بودجه عمرانی سازمان به معاینه فنی رایگان خودروها اختصاص دارد.

قاصدی از افزایش ۱۵۰ درصدی بودجه این سازمان برای سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بودجه سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز برای سال آینده ۴۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز با اشاره به برخی برنامه های پیش بینی شده این سازمان برای سال آتی تصریح کرد: ساماندهی جایگاه‌های تحت اختیار، هوشمندسازی تاکسیرانی، ساماندهی معاینه فنی خودرو، ساماندهی ایستگاه های تاکسی، تهیه تابلو، اجرای تقویم جامع فرهنگی، برگزاری مسابقات رالی تاکسی و… از جمله این موارد خواهد بود.

قاصدی با اشاره به اعطای تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی گفت: نوسازی تاکسیرانی از دی ماه آغاز شده و تا کنون ۱۷۸۳ نفر  در این طرح ثبت نام کرده اند و برای ۱۱۰۰ نفر پیش‌فاکتور صادر شده است و همچنین برای ۶۳۵ نفر از بانک مهر تسهیلات اخذ شده است.

به گفته وی، نزدیک به ۲۰۰ دستگاه تاکسی طی یک ماه به رانندگان تحویل داده شده است و در سطح شهر فعال هستند.

پایان پیام/


[ad_2]