روایت وحید شمسایی از ابتلایش به بیماری کرونا
روایت وحید شمسایی از ابتلایش به بیماری کرونا

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد ابتلایش به بیماری کرونا گفت: در این یک سال و چند ماهی که از این بیماری می گذرد، کرونا نگرفته بودم. همیشه هم مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت می‌کردم اما یک روز قبل از اینکه کرونا بگیرم در یک […]

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد ابتلایش به بیماری کرونا گفت: در این یک سال و چند ماهی که از این بیماری می گذرد، کرونا نگرفته بودم. همیشه هم مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت می‌کردم اما یک روز قبل از اینکه کرونا بگیرم در یک برنامه تلویزیونی شرکت کردم و موضوع به کرونا کشیده شده و گفتم خدا را شکر این بیماری را نگرفتم که انگار خودم را چشم زدم و هم خودم و هم خانواده‌ام به این بیماری مبتلا شدیم.

 وی افزود: تا کسی این بیماری را نگیرد نمی‌تواند حس کند که چقدر سخت است. با وجود اینکه ۱۱ روز از ابتلای من گذشته هنوز شرایط خوبی ندارم. من چند روز بسیار سخت و عجیب را پشت سر گذاشتم. سال‌ها مصدومیت یا بیماری‌های مختلفی را تجربه کرده بودم اما سر دردها و بدن دردهایی که تاکنون تجربه نکرده بودم را حس کردم و خدا کمک کرد که از این بیماری جان سالم به در بردم. فکرش را نمی‌کردم که اینقدر سخت باشد.

شمسایی در مورد اینکه آیا ریه هایش هم درگیر شده بود گفت: روز دوم تست دادم و خوشبختانه ریه هایم چندان درگیر نشده بود. این بیماری انگار با شما شطرنج بازی می‌کند. تازه شب که می‌خواهی بخوابی دردها شروع می‌شود و چون آنژیو قلب کرده بودم یا زانویم را عمل کرده بودم کمی هم سینوس‌هایم مشکل دارد و دردها به سراغ این قسمتها می‌رفتند.

 وی در مورد اینکه آیا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کرد، گفت: من خیلی دقت می‌کردم و حتی در اصفهان هر چند روز یکبار تست می‌دادیم و هم در سالن و رختکن کنترل همه چیز را داشتیم. واقعاً نمی‌دانم که چه طور شد به کرونا مبتلا شدم و امیدوارم که همه مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا به این بیماری سخت دچار نشوند.

سرمربی گیتی پسند در مورد اینکه چه زمانی می‌تواند تیمش را همراهی کند، گفت: پیش از بازی هفته چهارم مقابل سن ایچ ساوه تست مجدد خواهم داد و فکر می‌کنم جوابش منفی شود و ان‌شاءالله قادر به همراهی تیم گیتی‌پسند خواهم بود.

انتهای پیام