روابط‌عمومی‌ها، محرک دید درست به گذشته و آینده
روابط‌عمومی‌ها، محرک دید درست به گذشته و آینده

در هر نهاد و سازمانی داشتن اطلاعات موثق، دقیق و اطلاع‌رسانی با توجه به اهداف و ساختار، بزرگ‌ترین سرمایه محسوب می‌شود و حیات و کارایی یک سازمان به داشتن ارتباط دوسویه در حوزه‌های درون و برون‌سازمانی، برقراری تعامل سازنده، کاهش فاصله و شکاف میان جامعه و دستگاه اجرایی بستگی دارد. این بخش همواره پویا به […]


در هر نهاد و سازمانی داشتن اطلاعات موثق، دقیق و اطلاع‌رسانی با توجه به اهداف و ساختار، بزرگ‌ترین سرمایه محسوب می‌شود و حیات و کارایی یک سازمان به داشتن ارتباط دوسویه در حوزه‌های درون و برون‌سازمانی، برقراری تعامل سازنده، کاهش فاصله و شکاف میان جامعه و دستگاه اجرایی بستگی دارد. این بخش همواره پویا به عنوان بازوی توانمند سازمان در نیل به اهداف نقشی بسزا دارد و با ایجاد ارتباط با افکار عمومی سبب شفاف‌سازی عملکرد سازمان‌ها و تقویت ارتباط دوسویه می‌شود.