رنگ سال ۲۰۲۰ اعلام شد؛ آبی کلاسیک
رنگ سال ۲۰۲۰ اعلام شد؛ آبی کلاسیک
رنگ سال ۲۰۲۰ آبی کلاسیک، رنگ آبی بی انتها و ماندگار ،که در عین سادگی بسیار زیبا است. نمایانگر آسمان هنگام غروب، ویژگی های اطمینان بخش فکری است.
انتخاب رنگ سال، برای بسیاری از شرکت‌های معروف رنگ به یک سنت هیجان انگیز تبدیل شده است. هنگامی که یک رنگ به عنوان رنگ سال معرفی می‌شود، طیف گسترده‌ای از طراحی تا بازاریابی برند‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
فروشنده‌های زیادی برای ارائه محصولاتشان و خرید جنس برای فروشگاه‌های خود منتظر اعلام رنگ سال ۲۰۲۰ یا سال ۱۳۹۹ شمسی هستند.
رنگ سال ۲۰۲۰ آبی کلاسیک، رنگ آبی بی انتها و ماندگار ،که در عین سادگی بسیار زیبا است. نمایانگر آسمان هنگام غروب، ویژگی های اطمینان بخش فکری است.
آبی کلاسیک به عنوان یک رنگ آرامش بخش شناخته شده و احساس آرامش و آرامش را به روح انسان می بخشد و به آن پناه می برد.
هر ساله یک رنگ به عنوان رنگ سال توسط موسسه پنتون در آمریکا انتخاب میشود. رنگ سال انتخاب شده توسط پنتون از طریق نظر سنجی‌های مردمی و از بین رنگ‌های پیشنهادی این موسسه انجام می‌شود.
شرکت پنتون به عنوان تعیین کننده غیر رسمی رنگ سال، شهرت جهانی دارد و از سال ۲۰۰۰ به بعد هر ساله رنگ خاصی را به عنوان «رنگ سال» معرفی می‌کند.
بیش از ۲۰ سال ، رنگ سال Pantone در توسعه محصولات و تصمیم گیری های خرید در صنایع مختلف از جمله مد ، مبلمان خانگی و طراحی صنعتی و همچنین بسته بندی محصول و طراحی گرافیکی تأثیر گذاشته است.
روند انتخاب Pantone Color of Year نیاز به توجه اندیشه و تحلیل روند دارد. برای رسیدن به انتخاب هر ساله ، کارشناسان رنگ Pantone در موسسه رنگ Pantone دنیا را جستجو می کنند تا به دنبال تأثیرات رنگ جدید باشند. این می تواند شامل صنعت سرگرمی و فیلم های تولید ، مجموعه های هنری مسافرتی و هنرمندان جدید ، مد ، کلیه زمینه های طراحی ، مقصد مسافرتی محبوب و همچنین شیوه های زندگی جدید ، سبک های بازی و شرایط اقتصادی و اجتماعی باشد. تأثیرات همچنین ممکن است ناشی از فن آوری های جدید ، مواد ، بافت ها و جلوه هایی باشد که رنگ را تحت تأثیر قرار می دهد ، سیستم عامل های مربوط به رسانه های اجتماعی و حتی رویدادهای ورزشی آینده که توجه جهانی را به خود جلب می کند.