رفع موانع تولید شرکت «سانا عایق» با اقدام دادستانی ابهر زنجان
رفع موانع تولید شرکت «سانا عایق» با اقدام دادستانی ابهر زنجان

طاهرخانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابهر زنجان در گفتگو با میزان گفت: مشکلات تولید شرکت سانا عایق که یک شرکت فعال در زمینه عایق‌های برودتی و حرارتی ساختمان است با اقدام قضایی دادستانی ابهر مرتفع شد. وی در ادامه با بیان اینکه این واحد تولیدی مشکلاتی در زمینه ترخیص مواد اولیه برای تولید کالاهایش […]

طاهرخانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابهر زنجان در گفتگو با میزان گفت: مشکلات تولید شرکت سانا عایق که یک شرکت فعال در زمینه عایق‌های برودتی و حرارتی ساختمان است با اقدام قضایی دادستانی ابهر مرتفع شد.

وی در ادامه با بیان اینکه این واحد تولیدی مشکلاتی در زمینه ترخیص مواد اولیه برای تولید کالاهایش داشت، ادامه داد: با اقدام قضایی مشکلات این واحد تولیدی برطرف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابهر ادامه داد: اگر این مشکلات برطرف نمی‌شد شاهد تعطیلی این واحد تولیدی بودیم و با این اقدام از بیکاری کارگران و توقف تولید جلوگیری بعمل آمد.

طاهرخانی با بیان اینکه یکی از مواردی که باعث دلگرمی اصحاب اقتصادی و صنعتی می‌شود برداشتن همین موانع است تاکید کرد: تمام تلاش مان را برای برقراری امنیت اقتصادی خواهیم داشت و از سرمایه گذاران مشروع حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/