رفع موانع تولید شرکت «خرم گرانیت سالار» با اقدام دادستانی ابهر زنجان
رفع موانع تولید شرکت «خرم گرانیت سالار» با اقدام دادستانی ابهر زنجان

طاهرخانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابهر زنجان در گفتگو با میزان گفت: مشکلات تولید شرکت خرم گرانیت سیالار که یک شرکت فعال در زمینه گرانیت ساختمان است با اقدام قضایی دادستانی ابهر مرتفع شد. وی در ادامه با بیان اینکه این واحد تولیدی مشکلاتی در زمینه تسهیلات بانکی داشت، ادامه داد: با اقدام قضایی […]

طاهرخانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابهر زنجان در گفتگو با میزان گفت: مشکلات تولید شرکت خرم گرانیت سیالار که یک شرکت فعال در زمینه گرانیت ساختمان است با اقدام قضایی دادستانی ابهر مرتفع شد.

وی در ادامه با بیان اینکه این واحد تولیدی مشکلاتی در زمینه تسهیلات بانکی داشت، ادامه داد: با اقدام قضایی مشکلات این واحد تولیدی برطرف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابهر ادامه داد: اگر این مشکلات برطرف نمی‌شد شاهد تعطیلی این واحد تولیدی بودیم و با این اقدام از بیکاری کارگران و توقف تولید جلوگیری بعمل آمد.

طاهر خانی با بیان اینکه بانک‌ها باید به کارخانه‌دار مهلت دهند تا با تولید طلب بانک را پرداخت کند گفت: بخشی از پرونده‌ها مربوط به واحد‌های تولیدی است که با شکایت بانک‌ها از مشتریان منجر به تعطیلی واحد‌های تولیدی شده است و بیکاری کارگران را به همراه داشته است درحالی که به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید، یکی از اولویت‌های مهم بوده و باید به لحاظ قانونی و با پرداخت تسهیلات و اعتبارات بانکی از کارآفرینان حمایت کرد.

انتهای پیام/