رفع مسائل و مشکلات خدمات شهری منطقه ۱۰
رفع مسائل و مشکلات خدمات شهری منطقه ۱۰

با حضور شهردار منطقه ۱۰ تبریز، چالش‌ها و مشکلات حوزه خدمات شهری این منطقه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش قلم پرس، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در اولین جلسه دیدار با معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه، مسئولان نواحی، ناظران و سایر پرسنل این واحد با تأکید بر هماهنگی بین بخشی و تبیین وظایف […]



با حضور شهردار منطقه ۱۰ تبریز، چالش‌ها و مشکلات حوزه خدمات شهری این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش قلم پرس، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در اولین جلسه دیدار با معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه، مسئولان نواحی، ناظران و سایر پرسنل این واحد با تأکید بر هماهنگی بین بخشی و تبیین وظایف مرتبط با حوزه خدمات شهری اظهار کرد: با هدف صیانت از حق و حقوق شهرداری و جلوگیری قاطع از ساخت و سازهای غیر مجاز، بایستی رصد و پایش هرگونه تخلفات ساختمانی و همچنین کنترل مجوزهای ساخت و سازها و رعایت ضوابط آن در سطح حوزه با اهتمام جدی و نظارت دقیق توسط ماموران مجرب انجام پذیرد.
وی بر پیگیری و تلاش در جهت فعال‌تر شدن اکیپ‌های این معاونت و پاسخگویی به موقع و مناسب به نیاز اولیه شهروندی تأکید کرد و گفت: برای گسترش خدمات عمومی‌ و رفاه حال شهروندان، وضعیت روشنائی پارک‌ها و معابر، توسعه و بازسازی سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها باید در اولویت قرار بگیرد.
زارعی در ادامه به چاله‌زدایی معابر شهری تأکید کرد و افزود: در راستای عملیات روان‌سازی عبور و مرور شهری، یکدست کردن معابر و جهت رفاه حال شهروندان، چاله‌زدائی معابر اصلی و فرعی سطح حوزه باید در دستور کار قرار بگیرد.
رفع مشکل سد معبر، نوسازی و افزایش ماشین‌آلات و تجهیزات منطقه، ضرورت بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین در مأموریت‌های خدمات شهری از جمله مهم‌ترین موضوعاتی بود که در جلسه قرار خدمت مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه حاضران نیز بر ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداخته و مشکلات هر حوزه و راهکارهای آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.