رشد ۱۴۳ درصدی تعیین تکلیف اموال منقول در آذربایجان‌شرقی
رشد ۱۴۳ درصدی تعیین تکلیف اموال منقول در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان شرقی از رشد ۱۴۳ درصدی تعیین تکلیف اموال منقول شامل فروش، اعاده متروکه، انهدام و استرداد در سال ۱۴۰۱ خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، رسول نظری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای عمل به ابلاغیه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، […]



مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان شرقی از رشد ۱۴۳ درصدی تعیین تکلیف اموال منقول شامل فروش، اعاده متروکه، انهدام و استرداد در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، رسول نظری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای عمل به ابلاغیه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، آیت‌الله اژه‌ای رئیس محترم قوه قضائیه، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در دستور کار ادارات کل قرار گرفته است. 

وی با اشاره به افزایش ۱۸۲ درصدی مبلغ فروش اموال منقول در سال ۱۴۰۱ افزود: در حوزه فروش اموال منقول آمار فروش از ۶۳۷ پرونده در سال ۱۴۰۰ به ۱۲۲۶ پرونده در سال ۱۴۰۱رسیده است که نشان از رشد ۹۲ درصدی در این حوزه دارد. 

نظری خاطرنشان کرد: در حوزه اعاده متروکه در سال جاری ۱۴۵ پرونده به ارزش ۱۱۲۸ میلیارد ریال اعاده شده است که از نظر ارزش ۶۳۷درصد و از نظر تعداد پرونده نیز ۱۸۴ درصد رشد داشته است. 

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در حوزه استرداد ۱۳۸ پرونده به ارزش ۷۰۸ میلیارد ریال استرداد شده است که از لحاظ ارزش به نسبت سال قبل ۱۱۹ درصد رشد داشته است. 

نظری با اشاره به تجهیز انبارهای استان نیز گفت: در سال ۱۴۰۱ یکی از انبارهای استان قفسه‌بندی شده و در سال جاری نیز انباری بزرگ به مساحت ۲۵۵۰ متر قفسه‌بندی می‌شود. 

وی با اشاره به کاهش پرونده های  اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان شرقی، از ۶۲۰۰ پرونده به ۴۲۰۰ پرونده در سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: نسبت پرونده های سنواتی به جاری که بالای ۱۵۰ درصد و از نقاط ضعف استان بود،  در پایان سال ۱۴۰۱ به ۶۲درصد رسیده که حاصل تسریع روند رسیدگی به این پرونده‌ها است.

پایان پیام/