رشد اقتصادی بالای ۷ درصد در آذربایجان‌شرقی/ دیپلماسی مرزی باید فعال شود
رشد اقتصادی بالای ۷ درصد در آذربایجان‌شرقی/ دیپلماسی مرزی باید فعال شود

به گزارش قلم پرس از تبریز، عابدین خرم عصر امروز در جلسه فوق العاده شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد، اتاق بازرگانی تبریز را یکی از فعال‌ترین اتاق های کشوربرشمرد و اظهار کرد: تولید کنندگان و سرمایه گذاران افسران جنگ اقتصادی هستند در این شرایط […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، عابدین خرم عصر امروز در جلسه فوق العاده شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد، اتاق بازرگانی تبریز را یکی از فعال‌ترین اتاق های کشوربرشمرد و اظهار کرد: تولید کنندگان و سرمایه گذاران افسران جنگ اقتصادی هستند در این شرایط سخت معیشتی چرخ های تولید و اقتصاد کشور را به حرکت درمی‌آورند.

وی افزود: در مدتی که مسوولیت استانداری آذربایجان شرقی را پذیرفتم شاهد یک بخش خصوصی فعال و جدی در این خطه بودم که سرمایه گذاران از مال و سرمایه وجود داشتند برای اعتلای کشور پای کار آورده اند تا در استان یک شکوفایی مطلوب در حوزه رشد اقتصادی شروع شود.

خرم اذعان داشت: بخش دولتی استان هم تمام قد در کنار فعالان بخش خصوصی خواهد بود و بدون هیچ گونه بهانه‌تراشی و سنگ اندازی مسیر تولید و سرمایه گذاری را تسهیل می کند تا در ابعاد مختلف تا آذربایجان شرقی نگین درخشان حوزه تولید و اقتصاد کشور باشد.

استاندار آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: با همه این اوصاف وضع موجود را راضی کننده و مطلوب انتظار  نمی بینیم؛ بر همین اساس نقشه راهی را برای استان تهیه کردیم که اهداف و وضعیت مطلوب را نشان می دهد و همه برای رسیدن به این وضعیت مطلوب مورد نظر تلاش می کنیم.

این مسوول با اشاره به اهدافی که دولت سیزدهم ترسیم کرده و لزوم دستیابی به رشد اقتصادی بالای هفت درصد در استان ابراز داشت: باید دیپلماسی مرزی  استان را فعال کرده و در عرصه صنایع های تک ورود جدی تری داشته باشیم.

خرم در پایان یادآور شد: در مجموع تمام تلاش ما این است که و با راهنمایی های معاون رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت متناسب با اهداف تعریف شده از ظرفیت ها و توانمندی های اتاق بازرگانی برای رسیدن به رشد اقتصادی بهره مند شویم.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶