رسیدگی به مطالبات ۶۴ نفر از شهروندان در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان
رسیدگی به مطالبات ۶۴ نفر از شهروندان در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان

خبرگزاری میزان – در راستای عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه، صیانت از حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی شهروندان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۶۴ نفر از مراجعین دستگاه قضایی دیدار و گفتگو کرد. در جریان برگزاری این دیدار که معاون قضایی رئیس […]

خبرگزاری میزان – در راستای عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه، صیانت از حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی شهروندان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۶۴ نفر از مراجعین دستگاه قضایی دیدار و گفتگو کرد.

در جریان برگزاری این دیدار که معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشت، پس از بررسی هر یک از درخواست‌های مطرح شده، به منظور پیگیری و رفع مشکلات مراجعین، دستورات لازم صادر شد.

گفتنی است، علاوه بر امکان دیدار اقشار مختلف مردم با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان طی ایام هفته، در روز‌های سه شنبه نیز به صورت اختصاصی جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان برگزار می‌شود.

همچنین همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، رؤسا و دادستان‌ها در ۱۸ حوزه قضایی استان نیز ضمن برپایی میز خدمت به مطالبات مراجعان دستگاه قضایی در اقصی نقاط هرمزگان رسیدگی می‌کنند.

هریک از شهروندان می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی: dadhrm.ir با رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولین قضایی استان هرمزگان ملاقات کنند و از نزدیک مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارند.

انتهای پیام/