رسیدگی به مشکلات ۲ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان غربی
رسیدگی به مشکلات ۲ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان غربی

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: همه باید در خصوص حمایت از تولید و تحقق شعار مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها از تولید به فرمان مقام معظم رهبری لبیک بگوییم. عتباتی افزود: مانع زدایی از تولید در واقع یعنی اشتغال زایی و […]

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: همه باید در خصوص حمایت از تولید و تحقق شعار مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها از تولید به فرمان مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

عتباتی افزود: مانع زدایی از تولید در واقع یعنی اشتغال زایی و ایجاد کسب و کار در جامعه و اشتغال یعنی از بین رفتن زمینه‌های جرم، از بین رفتن زمینه آسیب‌های اجتماعی و در واقع آرامش جامعه ارتباط مستقیمی با اشتغال و تولید دارد و این تکلیف همه مسئولان هست که تمام تلاش خود را در این زمینه معمول کنند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان صحبت‌های خود از بانک‌های عامل خواست تا با اولویت قرار دادن امر تولید از کمک به رفع مشکلات واحد‌های تولیدی مشکل دار دریغ نکنند و از مدیران واحد‌های تولیدی هم خواست تا با صداقت و امانت داری پاسخ اعتماد ستاد اقتصاد مقاومتی را بدهند و همکاری موثر و نتیجه گرا با ستاد و بانک‌های عامل داشته باشند.

مجیدی دادستان عمومی وانقلاب ارومیه به عنوان دبیر ستاد توضیحاتی در خصوص مشکلات دو واحد تولیدی که جلسه برای حل مشکلات آن‌ها تشکیل شده بود، ارائه داد و اقداماتی که تاکنون از سوی دادسرای ارومیه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان غربی انجام شده را بیان کرد.

مجیدی از رئیس اتاق بازرگانی خواست تا مشکلات واحد‌های تولیدی را به ستاد اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان غربی ارشاد و راهنمایی کنند و بیان داشت ستاد اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان غربی با تمام ظرفیت آماده حل مشکلات مردم هست.

در این جلسه مشکلات یک واحد تولیدی با ظرفیت ۴۵۰ نفر کارگر شاغل و یک واحد بزرگ تولیدی با ظرفیت ۱۱۰۰ نفر کارگر در مرکز استان آذربایجان غربی طرح و اعضای ستاد مصوباتی را در جهت رفع مشکلات آن‌ها با مهلت مقرر به تصویب رسید.

 

انتهای پیام/