رسیدگی به مشکلات بیش از ۱۵۰ نفر از مراجعین در ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه
رسیدگی به مشکلات بیش از ۱۵۰ نفر از مراجعین در ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

خبرگزاری میزان-  توسلی زاده با بیان اینکه وقت تمام قضات و کارمندان متعلق به مردم است گفت با توجه به شرایط سخت کرونایی نمی‌توانستیم درخواست‌های مردم را نادیده بگیریم و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی حدود ۱۵۶ نفر را ملاقات کردیم و به مشکلات آن‌ها رسیدگی شد. رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه […]

خبرگزاری میزان-  توسلی زاده با بیان اینکه وقت تمام قضات و کارمندان متعلق به مردم است گفت با توجه به شرایط سخت کرونایی نمی‌توانستیم درخواست‌های مردم را نادیده بگیریم و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی حدود ۱۵۶ نفر را ملاقات کردیم و به مشکلات آن‌ها رسیدگی شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید از اولویت‌های کاری باشد افزود: همواره تاکید کرده ایم که خدمت به مردم را از وظایف اصلی خود می‌دانیم و در این راه تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا در جهت رضایت آن‌ها و حل مشکلاتشان اقدام کنیم.

وی افزود: معتقدیم ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می‌شود. این مهم سرمایه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد و می‌تواند سبب کاهش مراجعات به دادگستری شود.

وی تاکید کرد:در سال جدید بر آنیم موضوع ملاقات‌ها را بیش از سال گذشته مورد توجه قرار داده و مشکلات را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اضافه کرد: حفظ کرامت مراجعین، حل مشکلات آن‌ها در چارچوب قانون، اقناع مراجعین با گفتگو، جلب رضایت آن‌ها و افزایش سرمایه اجتماعی از جمله اهدافی است که به دنبال تحقق آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/