رسیدگی به مشکلات اهالی محله شکر قصاب خیابان گرو
رسیدگی به مشکلات اهالی محله شکر قصاب خیابان گرو

به گزارش قلم پرس، حسن گنجی شهردار منطقه و احد صادقی عضو شورای شهر تبریز از محله شکرقصاب خیابان گرو بازدید و به مشکلات و معضلات این محله و خواسته‌های شهروندان رسیدگی کردند.گنجی در این بازدید با تأکید بر اینکه منطقه بر اساس نیازمندی‌های شهروندان حرکت‌ آفرینی می‌کند، توجه به نیازهای اساسی همشهریان را از اولویت‌های کاری […]

به گزارش قلم پرس، حسن گنجی شهردار منطقه و احد صادقی عضو شورای شهر تبریز از محله شکرقصاب خیابان گرو بازدید و به مشکلات و معضلات این محله و خواسته‌های شهروندان رسیدگی کردند.
گنجی در این بازدید با تأکید بر اینکه منطقه بر اساس نیازمندی‌های شهروندان حرکت‌ آفرینی می‌کند، توجه به نیازهای اساسی همشهریان را از اولویت‌های کاری منطقه برشمرد.
وی ادامه داد: رفع مشکلات و پیگیری مسائل شهروندان و تقویت زیرساخت محلات، از اولویت شهرداری منطقه ۱۰ تبریز است و تلاش می‌کنیم تا مشکلات محلات سطح حوزه حل شود چرا که حل مشکلات در افزایش رفاه و راحتی شهروندان تأثیرگذار است.
در این بازدید مشکلات عمده شهروندان در حوزه‌های عمرانی و خدماتی مورد بررسی قرار گرفت و شهروندان توضیحات لازم در خصوص مشکلات اهالی محل و نحوه ارائه خدمات از سوی شهرداری منطقه ۱۰ را بیان کردند که در ادامه گنجی ضمن بررسی مشکلات موجود دستورات لازم در خصوص تسریع در حل آنان را صادر کرد.