راه اندازی نگارخانه مجازی سه بعدی در حوزه هنری آذربایجان شرقی
راه اندازی نگارخانه مجازی سه بعدی در حوزه هنری آذربایجان شرقی

به گزارش قلم پرس از تبریز، حوزه هنری در راستای تعالی فرهنگ و هنر جامعه و همسو با عصر نوآوری و فناوری اطلاعات، این بار با ایجاد و توسعه بستر برگزاری تورهای مجازی آثار تجسمی و عکاسی، پا به میدان نهاده است. از این پس، آثار هنرمندان خوش ذوق آذربایجانی ضمن برپایی نمایشگاه حضوری در […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، حوزه هنری در راستای تعالی فرهنگ و هنر جامعه و همسو با عصر نوآوری و فناوری اطلاعات، این بار با ایجاد و توسعه بستر برگزاری تورهای مجازی آثار تجسمی و عکاسی، پا به میدان نهاده است.

از این پس، آثار هنرمندان خوش ذوق آذربایجانی ضمن برپایی نمایشگاه حضوری در مجموعه هنری مهر و ماه حوزه هنری آذربایجان شرقی، می تواند در بستر مجازی با عنوان «نگارخانه‌ مجازی حوزه هنری» در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

این نگارخانه مجازی، با استفاده از به روزترین فناوری اطلاعات به صورت سه بعدی و ۳۶۰ درجه طراحی شده است. در این نمایشگاه امکان بزرگ نمایی تصویر و چرخش در فضا وجود دارد.

گفتنی است، «گالری‌های مجازی حوزه هنری» چالش‌های بازدید حضوری از نمایشگاه‌ها را رفع و دسترسی به آثار هنرمندان را تسهیل می‌کند؛ به گونه‌ای که هر فرد می تواند تنها با چند کلیک از منزل یا محل کار خود، بدون دغدغه کرونا و طی مسافت به یک گالری آنلاین تمام‌عیار قدم بگذارد و به اندازه بازدید از یک گالری فیزیکی لذت ببرد.

از این رو پویش «نگارخانه‌ای در خانه» حوزه هنری کشور قصد دارد تا در این فرصت، به معرفی خدمات و ارزش‌های ایجاد شده در این بستر بپردازد و از تحولاتی که این فناوری در دنیای هنر رقم خواهد زد، سخن به میان آورد. تسهیل دسترسی به آثار هنرمندان بنام کشور، معرفی آثار برجسته استان‌ها و همچنین آثار بومی اقلیم‌های مختلف کشور از جمله خدماتی است که پروژه «گالری مجازی حوزه هنری» در اختیار مخاطبان قرار می‌‎دهد.

بازدید از «گالری مجازی حوزه هنری آذربایجان شرقی» از طریق آدرس http://hozehonari.ir/galleries/tabriz/01/ امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/